Friday, May 6, 2011

diari untuk abangku.....cerita ttg adik


9 comments:

nanakimie said...

gudnite dear:) moga selamat perjalanan balik esok...epy holiday!:)

azwa amani said...

tq nana...nana jgn lpe mesej2 amani tauuu...dah habis exam kan???....nnti kalau ade mase, kiter kuar ea....heheheheh..syg nana :)

Tukang Tulis said...

haha.. comel la bilik dia... siap ade bear lg.. mentang2 abg tgh xde bilik kat kampus skrg.. dah dpt bilik nanti abg tunjuk kat adik plak..tp bulan 9 nenti laa. huhuhu. lain kali mkn stimbot puas2.. jgn dok minum air je.. kan dah tembam pipi tu.. hehe.. ape2 pun best baca diary adik arini.. <3

Ammar Syaifulislam said...

salam.. wah bestnye... nk jgk mkn steambot.. em leh tlg kmas blik sy ye nti. untg la kwin ngn cik amani nti. kmas rmh nti... huhuhu.. sorry 4 evrthg sb tlah wat cik amani sedih semalam. mf sgt2.. semoga bhagia..

azwa amani said...

abang : huhuhuhu..so kiranya adik menanglah ni kan....apa lagi..jom serbu Coffe White House....huhuhuhuhu...okey..nnti dah masuk kampus...dah kemas2 tunjuk kat adik pulak......hehehehehehhe,,, :)

azwa amani said...

en Ammar : huhuhuhu...bilik awak ke bilik kiter????? huhuhu..INsyaAllah, dah kawin nnti, makan pakai,urus rumahtangga itu kewajipan saya yg mesti saya jalankan.....doa banyak2 yer bertemu jodoh dengan awak... =) ..

its okey, saya sedih kejap jerrr, esoknyer dah oke dah..takpelah, bila fikir2 balik, memng silap saya tak bgtau kat awak...kalau dah kawin ni, kira derhaka pada suami...huhuhuhu..sorryyyy.... :) uhibbuki jiddan....

balik klate hati2....kalau ngntuk tukar org drive kete tauuu

Amy Syaquena said...

semoga selamat dalam perjalanan ye dik..jaga diri

Tukang Tulis said...

wah3... adik dgn amar wat romantis2 la plak kat sini ye... huhuhu... =p

azwa amani said...

abag dengki lah tu ek...kate sweet....hukhukhuk...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...