Thursday, May 26, 2011

Hamba-MU



Demi untuk mengecapi
Hasrat murni di dalam hati

Usaha dengan doa
Masanya akan tiba
Dengan restu Illahi
Kelak pasti akan ditemui

Suluhkan cahaya
di hati terang (Allah)
Tunjukkan jalan seandainya hilang (Allah)
Tegakkan perjalanan yang bakal ditempuh
Tegakkan semangat bila runtuh
Setibanya di sisiMu ku
berserah
Terimalahku hambaMu Allah
HambaMu Allah

Sekiranya takdir menguji
Cekalkanlah hasrat di hati
Semoga kesusahan bisa
Mengajar erti terus asa

Usaha dengan doa
Masanya akan tiba
Dengan restu Illahi
Kelak pasti akan ditemui

Suluhkan cahaya di hati terang
(Allah)
Tunjukkan jalan seandainya hilang (Allah)
Tegakkan perjalanan yang bakal ditempuh
Tegakkan semangat bila runtuh
Setibanya di sisiMu ku berserah
Terimalahku hambaMu Allah

Dengan restu Illahi
Kelak pasti akan ditemui

Suluhkan cahaya di hati terang (Allah)
Tunjukkan jalan seandainya hilang (Allah)
Tegakkan perjalanan yang bakal ditempuh
Tegakkan semangat bila runtuh
Setibanya di sisiMu ku berserah
Terimalahku hambaMu Allah
HambaMu Allah
HambaMu Allah

p/s : jatuh hati dengan lirik lagu Hamba-MU......lagu
tema imam muda musim ke-2....
dah balik kolej, tak dapat tengok imam muda....

apa-apa pun...All The best untuk semua imam muda.
sangat berbakat dan semoga berjaya :)

amani sokong semua, tapi yang paling amani suka ini....
sebab amani suka dengar cara mereka bercakap...





8 comments:

nanakimie said...

wah,ada gaya dah tu,suh la dia masuk amani,mana taw rezeki:)

azwa amani said...

huhuhuhuhu..masih bergelar mahasiswa, nanti lah amani cakap kat die...kalau ade musim ke-3, huhuhuhu :)

cucu umie said...

ayie suke cara penyampaian najdi.. btw, kalo amar masuk pon incya-Allah boleh juga sblom bergelar guru..bnga UPSI

azwa amani said...

huhuhuhu..insyaAllah kalau dia berminat...huhu..nanti awin try cakap kat die bila de imam muda3 nanti :)..nak snagat lah die tu sebab dah tahun akahir..takut dia nak fokus study...

Tukang Tulis said...

kalo abg plak yg masuk imam muda camne dik? hehe

azwa amani said...

sape nak masuk pun boleh.. :) errmm..semua lelaki akan jadi imam kepada isteri dngn anak2.. :)

MataHati @ MH said...

cepat suruh dia masuk imam muda..
comel ah baju dia tu. sekali tgk mcm baju pengantin lak..

azwa amani said...

MH : huhuhuh..bukan lah..baju dia pertandingan nasyid :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...