Saturday, August 6, 2011

amani = supermak


assalamualaikum sahabat-sahabat BICARA AMANI....entry ringkas jer hari ini....amani nak kejar masa..hehehe...bayangkan dalam masa 1 jam amani dapat siapkan banyak kerja.... sebabnya amani terbangun lambat..itulah akibatnya kalau lepas tadarus tidur.. hah..padan muka sendiri...

amani bangun-bangun tidur...amani tengok jam ..alamak !!... ada masa 1 jam jer sebelum ke kampus. adoii, baju tak basuh lagi, hari ni duty rumah amani pulakkk..takut balik lewat nanti, tak bersapu lah gamaknya....so..terus lah amani sinsing lengan... tengok baldi, hamik kauuuu.. sebaldi baju tak berbasuh,...terus mengosok menggunakan kudrat 2 tangan ni..., men'soflan' dan menyidai..... sementara tunggu soflan, sapu rumahh.. lepas sapu rumah, basuh singki..pastu sidai baju, pastu mop lantai... dalam 1 jam jer... rasa macam SUPERMAK tauuu.. lenguh badan..huhuhu


tapi lucu lahh..SUPERMAK..macamlah amani dah ade anak ek..tak nak lah panggil mak nanti, nak panggil IBU...so nak jadi SUPERIBU...hehe

ada gaya ibu penyayang takk ??? kui kui kuii

hidup ini kita yang merancang, Tuhan yang menentukan...kalau kita gagal merancang dengan baik, bermakna kita merancang untuk gagal..

8 comments:

fRaMe+LenSeS said...

Amani SuperMak. hehehe.

cucu umie said...

apcal cpakai jer super umi...hahaha

delarocha said...

dalam terpaksa, memang macam2 benda boleh buat dan boleh siap.

kalau tiada urgency, rasanya 2, 3 hari la terbiar baju tu tak basuh2.

hehe

azwa amani said...

ayie : huhuhu..sebab amani nak pakai ibu....rasa manja jer bila panggil..ibuuuuu...

sifu im said...

haha..ko spatutnya jadi super mak cik..haha

azwa amani said...

sifu IM : huhuhuhuhu..biar lahh

Wanie said...

hehe..dah ade gaya tu..tapi budak ni macam takut je amani..keke

sy lak superUMI..heee

alif haris said...

hai superibu hhhehe :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...