Monday, July 26, 2010

la tahzan..(T_T).



salam buat semua..........selalunye..apa yang kalian buat bila bersedih....ana rasa teramat sedih waktu ini...ana rasa terlalu sedih sampikan ana x mampu nak citer pada sesiapa dan menangis...ana just diamkan jerrrr....YaALlah...jika ini dugaan untuk ku yang telah engkau tetapkan...ana redha dengan ketentuanmu..engkau yang tahu apa yang terbaik buatku.....jika engkau membiarkan ku....mungkin aku tidak akan rasa nikmat ini...syukur ya Allah..ana terima dan bersabar.....

kerinduan ini x dapat ana bendung lagi.....ana berharap agar ana tidur dna bermimpikan wajahnya yang ana rindu....sudah agak lama ana tidak mimpikn dia.....ana harap, Allah makbulkan doa ana.....semoga dia aman dan diletakkan di tempat orang2 mukmin.......
hari ini...sahabat ana kehilangan ayahnya...selama ini dia seorg yang kelakar..ana tidak pasti bagaimana keadaannya kala ini...ingin ana berada disampingnya untuk meredakan kesedihan..maaf sahabatku.....ana jauh darimu kala ini....doaku...ayahmu dicucuri rahmat dan disamping org2 yang dikasihi...aminn...

ingatlah...anak yang baik ialah, anak yang mendoakan kesejahteraan ibu serta ayahnya....doakan saja dia..moga bertemu kembali di syurga hakiki...





emak.....
anak emak ni rindu sgt2 dekat emak....
hampir 17 tahun anak emak nie x dapat pelukan emak...

anak emak nie baik2 saje disini...
anak emak ni dah x nakal macam dulu...
sebb tahu..
emak mesti marah kalau nakal-nakal...
kalau emak tgok anak emak nie..
mesti emak nangis kan...
tapi anak emak xnak emak nangis....Align Center
anak emak ni rindu sgt pada emak...
emak...anak emak sentiasa doakan emak...
anak emak yang x nakal nie...
akan buktikan pada semua..
yang anak emak ni baik dan boleh berjaya..

insyaALLAH...
anak emak nie doakan agar kita bertemu suatu hari
dan pada masa itu,
kita xkan berpisah lagi...

sayang emak..walau anak emak nie..
x ingat muka emak...
anak emak minx maaf..
anak emak nie kecil lagi waktu tu...

emak..
anak emak nie nak pergi berjuang dulu..
anak emak pergi dulu...
anak emak nie xnak sedih ..
nanti mesti sakit..
hehehhe
sayang emak..

5 comments:

Cik Mus said...

InsyaAllah. Anak yang baik akan sentiasa mendoakan untuk ibu bapanya. Itu sahaja yang kita mampu buat apabila mereka berada di alam sana.

azwa_amani said...

thnks mus....balik jgn lpe uat fisoterapi yerrr...hehehhe..ase nak follow blog kawan kiter tue..tapi rasa nak gelak biler bace..heheheheh..

ciQGue sHUra said...

siapa 'kawan kite' tu??
nak tauuu..hahaha:P

azwa_amani said...

huhuhuhu..untuk maklumat lebih lanjut..cqgue syura boleh tnyer kat cik mus yerrrr....lawak lah bace blog kawan kiter tue...:)...

LittLe YuYunN said...

awin....kuatkn semangat.....sepnjg perkenalan kite...kalau ad salah dn silap...yuni mnx maaf byk2......manusia xsumenye perfect..termasok yuni..yuni arap...awin maafkn sgla dosa yuni kat awin......smoga awin terima pshabatan kite....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...