Monday, July 26, 2010

wif my REXCO..

hehehhe (awat ana gelak plak yerr).ana menghargai kehadiran rakan-rakan seperjuangan yang baru..semoga kedatangan kalian dalam organisasi baru membawa pembaharuan dalam menaikkan nama kolej.....ana yakin dengan kemampuan kita semua....kalian membuatkan ana bangga dengan kehebatan kalian....thnks for all of u...berkerja bersama-sama yerrr...


huhuhuhu..dimanakah ana (yang kecik tu..nampak x???)....heheheh.tenggelam jer setiap kali ambil gambar...thanks for kak atin n kak hala..semoga kita saling lengkap melengkapi dalam menjalankan amanah ini....sayang akak berdua.....sedih kak hala xde dalm pic nie..tapi ade dalam hati rexco2 baru kiter nie..hhehehehe

ilham yang ana ingatkan pendiam..rupe2nyerrr..(errmm..kepoh jugak).bagus lah tuuu..dah pandai expose diri...serlahkan kepimpinan anda yerr..

hampai ke subuh..ana x tdo lagi...takut kalo tdo..terlajak pulak...semoga Allah melindungi ana dari tipu daya syaitan...
ana nak rehatkan diri...mungkin esok hari yang mencabar buat ana.....

gd nyte everybody....salam...

2 comments:

ciQGue sHUra said...

awin..:)
tak terlambat kan nak ucap,tahniah jd rexco!..:)
jaga kesihatan..jgn duk bz memanjang..
tidur mesti cukup..
ni ape nk subuh pun tak tidur lg?
aisyy..
hehe:)

azwa_amani said...

hehhehehe..thnks cqgue syura for the wish....hehehheeh..
okey..nnti awin jaga kesihtan ngn tdur yerr..arini jer nk kene siapkan keje skit..tu yg tdo lewat...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...