Wednesday, August 10, 2011

kepalsuan kelebihan terawih


assalamualaikum semua... semalam kan amani ada postkan tentang kelebihan dan fadhilat tarawih... semalam amani dapat komen daripada kakteh dalam entry tersebut, dan kakteh share sesuatu yang buat amani shock..hehehee...

jom kita baca disini... kepalsuan kelebihan tarawih... maafkan amani kalau amani share benda yang slah..thanks kakteh, sayang ateh...muahhhhhhhh :)

lepas ni kalau amani ada sharekan benda yang salah betulkan tauuu..hehehe..okeyy, selamat berpuasa semua, hari ini amani dah start keje as RA (research assistance ) di bahagian RMC (reseach management centre) atau dalam melayunya, pusat pengurusan penyelidikan di Canselori,... Alhamdullilah, rezeki bulan puasa, semalam abang Nishan Maxis centre kol, beritahu amani dapat broand band percuma sebab jadi pelanggan setia nombor maxis, minggu depan baru hantar, Alhamdullilah, rezeki Allah nak bagi dari tempat yang tak disangka-sangka...okeyy, nak pergi kampuss...daaa..As-Salamm..

dah dua hari sakit kepala malam dengan lepas subuh...kenape ek ??

8 comments:

Aida Tamrim said...

Salam Amani ..

Itulah gunanya sahabat .. Utk saling ingat mengingatkan .. ^^

Sakit kepala? Ada migrane ke? Kalau teruk, g la check yee .. Takmo biar melarat kay! Tk care !

fRaMe+LenSeS said...

Amani,

tahniah ye. Rezeki tu. Sapa sangka kan? Syukur alhamdulillah..

Sal sakit pala tu elok p check. Tamo la nanti sapa nak update entry kat laman bicara amani ni? Ehhe Pastikan diri snantiasa sehat ye. Kita kan puasa. Tanak la amani puasa dalam sakit.

Nadh doakan cepat smbuh ye

Muslimin Ibnu Hassan said...

Untuk mengelakkan kesilapan, bertanya pada yg lebih mengetahui la. Ana harap sahabat2 bantu untuk perbetulkan yg salah. itu gunakan ruangan komen ni. Lau yg sakit kpala, mgkin timing untuk tido xbtul sket. dlm beribadat, jgn lupa jga kshatan ye.. Wallahualam bimurodih..

CintaZulaikha said...

sakit kpala, tak cukup tidor la tuh..

dhiera zainudin said...

itu lah gunanya sahabat. yang mana salah betulkan~ tapi jangan sentap pula.

best ye dapat broadband percuma. congratz~

ewanthology said...

broadband je free kot.. bil bulanan pun free gak ke?

Unknown said...

mengikut lojiknya, kalau lah sudah dinyatakan apa kelebihan setiap malam terawih, apa ganjaran yg kita dapat..pasti ramai yg akan memilih malam mana dia mahu berterawih..

sebaiknya kita lakukan terawih tanpa memikirkan apa ganjaran yg akan diperolehi..

Kak Amy said...

Nak kena migrain tu dik , x pun sebab cuaca sekrang panas sangat...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...