Tuesday, March 1, 2011

awat rasa nak nagis plak ni....


p/s : penysrah cakap..kalau awak nak nagis...nagis jerrrr..mungkin lepas lepaskan tangisan tu,...awak akan rasa lega...tapi kalau awak buat2 hepi...itu maknanya....awak tipu diri sendiri.....

rasanya...saya dah banyak kali tipu diri sendiri untuk kebahagian org lain...pada saya...biarkan saya yang bersedih, biarkan hati saya sakit dan merana tetapi org itu sentiasa bahagia dengan kehendak dan pemikirannya...memang saya kejam pada diri sendiri......biarkan dimatanya saya yang banyak silap dan salah...saya terima segalanya....saya tidak mahu berlawn lagi...saya sudah putus asa...saya sudah tahu, dirinya sememangnya begitu

10 comments:

farhana_acimek3 said...

awin sayang napew ni..don sad2 u must be strong okeh~

TAYAR PANCIT said...

hai saye da join awak :) http://tayarpancit.blogspot.com/2011/02/mesti-tengok-seriussumpah-lawak.html

nanakimie said...

betul kata pensyarah amani tu,xelok simpan2...xmo sedey2 da taw...idup mesti ceria kan:)

fyna said...

saya slalu nanes kt dlm bilik air...
huhuhuhu....
tp menangis mmg bley wat kite tenang pastue yunk...

sissyira said...

salam

saya pun suka menangis ketika ketawa, kata saya itu terapi terbaik, sebab menangis tidak semestinya kena memek muka sedih.

azwa_amani said...

nana : takde ape2..ok.. :)

azwa_amani said...

tayar pancit : awak dah join saya????....

azwa_amani said...

nanakimie : ermmm...memng betul pun..nagis sorg2, pastu tido...hehehe

azwa_amani said...

fyna : ape motifnya nagis dalam bilk air...heehehehe....ohhh..supaya tak nampak muke nagis ke...kekdg hati rasa tenang, tapi masalah tu tetap ade kan..

azwa_amani said...

sissyra : ohhhh..macam tu ke....macam best pulak dengar cara tuuu....kalau rase nak nagis tu...cik amani akan cuba gelak sampai menangis...hehehehe...tapi nnti org cakap tak betui plak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...