Friday, November 4, 2011

dedikasi untuk semua blogger


Assalamualaikum semua, semoga sihat sejahtera dan dalam lindungan kasih sayang Allah... amani nak ucapkan Selamat Menyambut EidulAdha... sama-sama menghayati ibadah korban.

raya haji ke dua amani ke luar negara..doakan perjalanan amani selamat pergi dan selamat pulang ye kawan-kawan..jangan lupa puasa esok... :) banyak fadhilatnya.. siapa-siapa yang balik kampung tu hati-hati semasa perjalanan. Assalamualaikum..

sesungguhnya Allah telah memberi wahyu kepada Aku yang memerintahkan supaya kamu semua bersifat tawadukk sehingga tiada seorang pun merasakan dirinya megah (lebih bangga diri) dari orang lain dan tidak boleh seseorang itu menzalimi dan melampui batas terhadap orang lain- riwayat Muslim

16 comments:

JIJI YU said...

selamt la perjalanan pergi balik engko..siru 'ala barakatillah...

ni2 mane lak ko nak gi ni..bawak balik ole2 untuk aku weyhhh

azwa amani said...

jiji : huhuhu...insyaAllah kalau amani ade rezeki lebih..huhu

whitecappuccino said...

Selamat pergi dan kembali..

delarocha said...

mahu kemana?

semoga dipermudahkan segala urusan amani. InsyaAllah.

IMANSHAH said...

selamat hari raya amani

The Bahiyah Rahman said...

assalam amani..
selamat hari raya aidiladha jugak untuk awak ye...
:)

nanakimie said...

salam aidiladha amani...moga selamat perjalanan pergi dan balik....

Pondok Usang said...

wahh.. dapat motivasi pagi disini.. terima kasih sahabat..

Asrul "iLham" Sany said...

semoga selamat pergi dan kembali ya

;D

cart kartika said...

salam aidiladha..semoga sentiasa selamat kehendaknya.. amin.tc

keon said...

awin dah pakai purdah ke ? slmt ahri raya aidiladha jugak ye :)

farhana_acimek3 said...

selamat pergi dan selamat pulang yea..
baru dapat msj awin td..soori nana xdapat reply fon problem
:Selamat Hari Raya Aidiladha...
errm nana xtahu lagy mgkin pegi nek dengan abang kot

azwa amani said...

keon : Alhamdullilah... tapi di UPSI takle lah keon...

Terbang Bersamaku said...

semog awk selamt pergi dan kembali ke malaysia..Semoga sihat sejahtera selalu dan ceria hendaknya...

~selamt hari raya aidil adha..(^__^)

Faaein Talip Roy said...

Hari ini hari yang ketiga.. jadi tak lambat nak wish kan.. Selamat Hari Raya Aidil Adha Amani..

eh Amani nak pergi mana ni?

Semoga selamat pergi dan selamat kembali yer.. ^^,

MataHati @ MH said...

selamat hari raya..
nanti story pasal perjalanan tu kay

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...