Monday, January 3, 2011

bermula hari ini....

assalamulaikum semua.....

dah sarapan belum...ke lunch terus...hehehe....???..

okeyyyy....today is MOnday....hey...tak yah cakap lah tuuu, semua orang tau ari ni ari senin...
hehehe...takdelah..amani just nak cakap..hari ini hari isnin, so...sape yang sekolah lagi tuuu, ari ni start sekolah tuk tahun 2011....so..adik-adik akak ni, sila lah belajar rajin-rajin tau...tibe-tbe terasa nak menyanyi plak..

rajin adik rajin...ulalalala
rajin lah belajar..ulalalala..
bila besar nanti...ulalalala
boleh tunjuk ajar ulalalala...

sape-sape yang keje tu,,,,hari ini jugaklah hari pertama bertugas di pejabat....jangan ponteng kerja yerrrr...buat Ak..selamat bertugas menjadi guru yerrrr.....jadi guru yang bItara...

buat student UPSi...hah, jangan buat-buat lupe..arini start kuliah yerrrrr...roomate ku kak illya, awal-awal dah bagun, kelas kul 8.00 pagi...huhuhuhuh..kesian...Encik Anugerah Allah plak. kul 11 dah ade kelas..ohhhhh...encik boleh relaks-relaks lagi yerr...belum ade kelas makmal....dah ade nanti, x cukup kaki tangan nak pergi..alalala..kesian yer penat.....takpe, tuk masa depan encik, ummi, family, ehemmm...isteri dan anak-anak...hehehe

e'ehhh...budak kecik ni tak gi kuliah ke???...okeyy, nak diumumkan, semester ni, kelas kiter banyak petang dan malam...adeehhh, konpem ngantuk dalam kelas kalau petang ni....
hehehe..tapi kena kuatkan semangat...kene dapatkan jugak target sem ni...sem lepas tak dapat capai lagi 0.02...so..sem ni mesti dapatkan...okeyyyy!!!..wahhh..terlebih semangat plak...

okey lahh..penat lah menulis, baju tak lipat lagi atas katil ni, air nescafe ngn biskut pun dah terhidang atas meja ni...nak makn dulu ke, nak lipat baju dulu............????


4 comments:

a big girl. . . . . said...

ptg n mlm, time tu la ngntuk...
sem yg penuh dugaan ye...
hehe..

nanakimie said...

hehe...ngatkan amani da abes belaja:)okey,gudluck dear utk sem ni...

azwa_amani said...

a big girl : betul2...time tu lah mengantuk kan..hehehhe

nanakimie :...setahun lagi...tolak praktikum, tinggl 1 sem lagi...best2..hehehe..pastu leh kawin..huhuhu :)

nur dhiya' aida said...

all the best utk sem ni :)))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...