Wednesday, January 19, 2011

kecewa + sedih = kecelaruan emosi

assalamulaikum semua...

apa habaq...hope semua sihat dan sentiasa gembira bersama insan tersayang...
amani hari ini...banyak benda yang terjadi...macam-macam.....

pertama sekali...ana dan melukakan hati orang yang ana sayang..............hati orang yang banyak membantu ana....ana pun tak tahu lah kenapa ana leh uat macm tu....sedangkan ana tahu, benda tu salah...........mungkin tindakan dipengaruhi emosi agaknya, ikutkan hati sampai malas nak amek tahu akibatnya............dan sekarang...menangis pun xde gunanya....someone helps me...YA Allah, berlah ketenangan hati kepadaku....AMinnn

setiap manusia melakukan kesilapan, dan setiap kali kita sedar akan kesilapan yang kita lakukan, berdoalah kepada Allah agar kita dikuatkan hati dan diberikan petunjuk di dalam tindak tanduk kita agar keputusan yang kta pilih adalah jalan yg terbaik dan bukan jalan yang sia-sia......harapnya kita semua macma tu..ana meingatkan diri ana juga...wallahualam..



p/s : maafkan salah silap ana sepangjang perkenalan kita di alam maya dan di alam nyata....ingatkan diri kita untuk sentiasa mengucapkan dua perkataan ini.."maaf" dan "terima kasih"

3 comments:

Eqa Darnestra said...

amani...banyakkan bersabar...

Mata Hati said...

ilek ler..jangan nangis2. nanti banjir satu upsi.

story lah sikit apa yg dah amani buat. teruk sgt ke?

MiszMaryaNe said...

sabar yek,
setiap org prnh bt silap..=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...