Wednesday, January 5, 2011

sape nak ikut???

assalamualaikum semua...

hehehe...sape nak ikut...gi kuliah, kat bangunan yang punya lah jauh, ponek kaki den menapak jap agi...hehehe...bangunan IPSI namanya...ape tu IPSI..institusi perguruan sultan idris...dulu UPSI ni dipanggil IPSI.....

pastu next kelas kat dewan kuliah K...adehhh...menapak lagi....lepas tu..kuliah semula kat IPSI...

kalau macam ni hari-hari bleh kurus lah...http://www.emocutez.com.hehehe

P/s : budak kecik....jangan mengeluh lahhh, tak baik...lagi banyak pahala jika berjalan kaki ke masjid and tempat menuntut ilmu....okeyy..bye...jom-jom rebut bas pergi kampus..

11 comments:

Pencari Qurratuaini said...

dah kurus, habislah makin kurus...hehe..jauh apa bendanya..dkt je pun...

Amy Syaquena said...

lepas nie adik akak kena makan banyak sikit la he3...

azwa_amani said...

pencari quratuain :

jauuuuuuuuuuuuhhhhhhhhh laaaaaaaaahhh

\(^____^)/

hehhehe

azwa_amani said...

kak amy : memg tengah dalam proses menaikkan berat badan..memng skang mulut tak berenti mengunyah..hehehehe...dah dapat naikkan 2 kilo..hehhe

Amanie Ashraff said...

huhu yg itu la yg akan di kenang nnti. da kerja nnti tade da la jln jauh2

azwa_amani said...

amanie asyraf : betul jugak tu kan....nanti dah keje, rindu plak zaman belajar...hehehee..

Puteri Iqa Izyan said...

yeay! buleh kurus. hehe..

nak jugak stdy kat upsi :))

Puteri Iqa Izyan said...

yeay! buleh kurus. hehe..

nak jugak stdy kat upsi :))

azwa_amani said...

puteri iqa izyan : huhuhuhuhu..meh lah masuk UPSI..ehehehe

farhana_acimek3 said...

hahahah xpe skali skala kita bsnam ngeee

chocolate.aholic said...

heheh yeah exercise ler..sihat..hekhek

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...