Thursday, September 29, 2011

malam Pra Graduasi


Assalamualaikum...

amani cuma ingin mengabadikan kenangan-kenangan amani di UPSI untuk yang terkahir kalinya..
insyaAllah, lepas bergraduasi nanti, mungkin amani akan ke Universiti lain pula untuk ke peringkat lebih tinggi...

sesungguhnya guru itu sangat hebat..
kerana gurulah lahirnya seorang yang berilmu..
amani akan rindukan pensyarah-pensyarah yang amat amani kasihi..
terima kasih guruku..



pn azila..dr. loy chee luen, dr mahani razali and miss norly...

Dr. Mahani.. my idols. awal-awal sem dulu kena basuh sebab assingment tah ape-ape..syukur Alhamdulliah, dengan tunjuk ajar dr.

kepada sahabat-sahabat..
terima kasih selama dalam perjuangan..
semoga semuanya berjaya didunia dan akhirat

itu saja.. good nite.. as-salam

11 comments:

BudaK KeciK (BK) said...

mana pic dr loy???

aniki said...

lawa baju merah.haha..cam kenal je puan azila tu??

shameel Iskandar said...

salam amani.
moga dapat menjadi pendidik yg baik.

Juga seorg guru
shameel iskandar

azwa amani said...

BK : tu kan ada tu..heee

azwa amani said...

aniki : kenal ke pn. azila tuu ???..mcm mana kenal???

MataHati @ MH said...

dah abis pengajian ke dik amani?

adik amani bakal pendidik anak bangsa, cabaran kat luar sana lebih hebat dari yg disangkakan. hanya yg tabah dan bersemangat waja dpt tempuhi semua dugaan itu..

Muslimin Ibnu Hassan said...

em mcm tuan puteri jek.. mlam pra graduasi or malam pernikahan ni. cam nk kwin jek. Apa2 pn thniah ana ucapkan sebab dapat pelajar paling cemerlang. Rezeki Allah pada enti..

azwa amani said...

muslimin ibnu hassan : huhu...tunggu tuan putera pula datng.

Faaein Talip Roy said...

bila konvo? tahniah amani.. dah habis belajar.. semoga berjaya ke peringkat yang lebih tinggi.. ^^,

azwa amani said...

insyaAllah bulan 3 tahun hadapan...

tq faaein :)

aniki said...

macam kenal la tapi tak pasti..takut muka sama..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...