Monday, September 5, 2011

UPDATE


assalamualaikum semua... masih belum terlambat lagi untuk amani ucapkan selamat hari raya eidulfitri maaf zahir dan batin kepada semua pembaca Bicara Amani samada yang dikenali mahupun tidak... amacam korang punya raya tahun ni ???? harapnya baik-baik saja meraikan kejayaan kita bagi umat Islam... confirm berat badan korang naik kan??? huhuhu... ape-ape pun, kena bersederhana di dalam bulan syawal, seperti mana kita belajar mengawal nafsu di bulan Ramadhan, kita cuba kekalkan tarbiah itu untuk bulan-bulan seterusnya.. insyaAllah....

hahhhh... confirm raya ni ramai yang bertunang kan??? kepada sahabat amani Izyan nazirah di Machang, kelantan, tahniah sebab sudah bergelar tunangan orang.. semoga dapat menjaga batas pergaulan dan dicepatkan jodohnya... buat kekanda ku tersayang Shaiful Ridwan Mohd Azhar, selamat bertunang juga.... amani sempat juga menghantar pinangan di Tanjong Karang... suasana kampung kat sana sangat cantik.. amani suka sangat, ada sawah dan ada kuala...best laaa...

amani tak tahu lah nak update ape lagi musim-musim raya ni.. hehehehe... kepada encik Anugerah dan juga rakan-rakan amani yang belajar di UPSI, selamat kembali ke dunia pengajian.... hampir 4 bulan bercuti, jangan malas nak balik UPSI yerr..huhuhu.....

okey lahhh... lastly, jangan lupa buat sunat puasa 6 bulan syawal....okeyyyy.....salam aidilfitri daripada amani... as-salam


rindu mula bertamu di dalam kalbu
tertanya-tanya baik kah si dia di situ
walau diri jauh, namun hati tetap bersatu
semoga Allah pertemukan diri kau dan juga aku...
aminnn...

11 comments:

misSbLurRy said...

kamu bila lg?hehheheh

delarocha said...

salam lebaran

efa nur said...

Amani.. salam Aidilfitri MAAF zahir batin.. ^^

ingat kt efa lgi tak?? :D

Ibu Amani said...

salam aidilfiri amani :)

Amy Syaquena said...

adik akak ni pula bila lagi hehe...

azwa amani said...

missblurry bila seru dah sampai..hehe

azwa amani said...

delarocha : salam lebaran..

azwa amani said...

efa : mestilah amani ingat efa... salam aidilfitri

azwa amani said...

ibu amani : salam lebaran kak

azwa amani said...

kak amy : huhuhu.. lambat lagi lah kak..

cart kartika said...

wah, awin pn dah pndai bermain kata ye skrang..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...