Tuesday, April 24, 2012

Allah rindu aku rupanya..

Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang..


sesungguhnya ujian itu bukan untuk melemahkan, tetapi menguatkan,, thanks ustaz jiji..terkesan amani dengan nasihat tu..

jangan sedih bila orang lain tidak MEMAHAMI kamu...tapi sedihla kerana kamu tidak MEMAHAMI orang lain

jangan sedih bila orang lain tidak MEMPERCAYAI kamu.. tapi sedihla kerana kamu tidak PERCAYA pada diri sendiri

jangan sedih bila org lain tidak memberi KESEMPATAN kepada kamu,.. tapi sedihlah krn kamu masih belum membuat, PERSIAPAN

jangan sedih bila orag lain tidak MENGHARGAI kamu, tapi sedihla kerana kamu tidak MENGHARGAI
orang lain

jangan sedih bila org lain MENGHINA kamu, tapi sedihla kerana kamu MENGHINA diri sendiri

jangan sedih kerana perjalanan hidup kamu penuh PAHIT GETIR.. tapi sedihla kerana kamu tak pernah belajar dari PENGALAMAN

ALLAH RINDU AKU SEBENARNYA... YA TUHAN, AKU DATANG KEPADAMU..

5 comments:

mamaijat said...

.....tq atas pesanan..mohon di kongsi bersama sahabat2 yang lain....

JIJI YU said...

Alhamdulillah..yg buat ko terkesan tu..ALLAH..sbb DIA pemilik hati engko..aku sbgai wasilah je..cam hensem jugak aku ni..ahahah

azwa amani said...

mama ijat : boleh je kak.. :)

azwa amani said...

jiji : ermmm, betul tu ostad.. hehe..ustad perasan. :) boleh la..hensem lah jugak

Nora_Aniza said...

alamat blog dah ditukar..maklum itu jek.. hek3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...