Monday, April 2, 2012

kalau dah ada anak nanti..


Bismillahirrahmanirrahim..

Assalamualaikum semua.. (=_=)

coretan dalam catatan

2 April 2012
4.30 pm

Anak tu hasil kasih sayang isteri dan suami..
Anugerah dan amanah daripada Yang Maha Memberi..
tapi kini.. si mummy dan daddy
lebih pentingkan kenal 123 dan ABC
dari kenal siapa Allah dan siapa Nabi..

psstt : mesti comelkan kalau kecik-kecik anak amani dah pandai hafaz Al-Quran.
lalalala..berangan kejap :D
ok bai
As-salam


Dinni dah pandai azan .. maksu suka dengar Dinni azan..


7 comments:

nanakimie said...

comel n ensemnya anak buah amani:)

amin....xpe berangan pun:) mesti anak amani pun chumel je mcm ummi dia,hee...

nabByla said...

hehe dah berangan kalo ada anak pulak ! :D kawen jgn lupa jemput. :P

azwa amani said...

nanakimie : huhu.nana, dtg lah putrajaya, 10 minit jer dri UPM tu.. huhuhu :) nanti leh main boling same2

azwa amani said...

nabbyla : huhu.. berangan laaa..huhu :)

nanakimie said...

nana start cuti midsem da masa tu amani,huhu....nanti ye,kita pasti jumpe:)

ha?men boling?xpandai....maen pun xpenah,nak ngk amani maen je..hee...

azwa amani said...

nanakimie: ermm, xpelah, xde rezeki lah tu.. kalau nana dah balik text amani okey. nanti kiter jalan2 sama2.. huhu :)

nanakimie said...

okey dear:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...