Thursday, October 21, 2010

Allah Maha Besar....4JJ I


salam semua pembaca blog yang ana kasihi kerana Allah....2 minggu ini, ana menghadapi saat-saat yang menyedihkan serta detik2 yang menguji ketahanan iman ana....sungguh...tanpa iman dan kepercayaan serta keyakinan pada Allah..ana pasti tumbang......syukur masih ada yang sayang....Allah sentiasa bersama dengan org2 yang sabar dan sentiasa tabah di dalam ujian dan dugaan yang diberikan.....



Anugerah Allah x putus2 memberikan semnagt dan nasihat tiap kali ana mengadu bahawa ana letih dengan semua ini..ana ase x mampu dah nak berusaha tuk selesaikan masalah ana.....namun...encik Anugerah Allah ni, dah boleh jadi dr falsafah dalam bidang psikologi
plak biler tiap ari bagi semangt...lepas nie tukar nama lah...Dr,Anugerah Allah...hehheh..ok jugak yerrr x????..... namun....kuasa manusia itu sangatlah terbatas...x mampu nak ubah ape2 di dunia ini yang bukan milik manusia...sehebat mane pun ilmu nya..sebanyak manapun dr, profesor, dan apa2 lagi pangkat kat pangkal nama......sebesar mane pun gaji yang dibayar....selagi dia bernama manusia...dia masih lagi lemah..dia masih lagi hina dan hamba yang tak punya apa-apa....Allah itulah segalanya......Allah itulah yang Maha berkuasa pada setiap sesuatu......mcam mana pun Encik Anugerah Allah tunjukkan jalan penyelesaian, dia tetap ingatkan ana bahwa..mintalah pada Allah...hanya pada Dia kita memohon.....terima kasih tank terhingga buat encik yang bnyak menolong......toche2....


seharian ana menyelesaikan segala masalah......terlalu berat pikiran ketika itu..namun....segala usaha, kesabaran ini, Allah balas dengan nikmatnya.....walaupunn sedikit..namun, ana tersangatlah gembira, sehingga tertitis air mata....syukur Alhamdullilah.......segala perkara x kan berlaku tanpa izin Allah.... KUN FAYAKUN.maka jadilah apa yang dikehendaki.....ALHAMDULLILAH....
P/s :......mulut ana sakit.....melecur kat lelangit...sakit sangat..nak makan pun kene ati2....dugaan ..sabar jela.....doakan ana cepat sembuh yerrrr....aminnnn....salam semua

2 comments:

Ammar Syaifulislam said...

semoga anugerah Allah trus memberi smngat untuk membimbing muslimah sejati.. ksabaran muslimah sejati telah pn membuahkan hasil yang ckup untuk membuka seluas luasnya pintu kesyukuran pada Allah. semoga Allah memilih muslimah sejati sebagai kekasih Allah di saat dunia penuh kejahatan. semoga kita sama2 dikasihi Allah.. Salam

azwa_amani said...

aminnnn ya Rabbi....syukran akhi......semoaga dia masih Allah anugerahkan buat ana....semga kita sama-sama dikasihiNYA.....salam...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...