Thursday, October 28, 2010

isssshhhhh...APE NIE???

..ishhh..ishhh..ape nieee..jangan lah mcam ni air mata...nape nak kuar lagi ni???..kenape nie.????..bagilah peluang kat bibir senyum plak...asyik2 air mata jer nak...cian kat bibir tu dah jarang senyum....

camnilah air mata..bgtau kat kawan baikmu tu..si hati tu...mintak tolong kat dia kuat sikit....janganlah lemah sangat...kalau lemah..memanglah sakit....biler sakit tu yg airmata kuar....okeyy..minx tolong hati tauuu....kan airmata dah janji x nak kuar lagi....next time jangan buat lagi yerr..okeyyy..chaiyouk yer hati....



4 comments:

Awangku said...

Air mata tu kuaq dari ati yg tulus.. Tu perkara biasa n scara otomatik ianya akan kluar.. tatkala kita teringat sesuatu..

azwa_amani said...

tq ak..tapi hatitu lemah sangat....bende kecik pun nak nagis...padahal org yg uat sakit tue...x amek tahu skit pun...

Awangku said...

alalalala... ciannya dia.. kena kawal diri

azwa_amani said...

huhuhuhu...baik ak...awin tgh blajar kawal emosi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...