Tuesday, October 26, 2010

dia SAHABAT....






dia yang bernama SYED


selamat hari lahir buat seorang insan yang bergelar sahabat......

arini besday kawan baik ana......ana baru jer wish die tadi....ingatkan org first...tapi x...huhuhu..jadi org second...ok lah tue....semoga SYED MOHD HAIDEL BIN SYED YAHYA...yang sedang belajar di UPM, dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki, serta di limpahi dengan rahmat dan diberkati.....ingat...umur tue dah tua...huhuhuhu..jangan baca komik jerrr.....x ubah2 pangai ko kan....semoga persahabatan kita berkekalan selamanya.....


nahh..kek tok ko.....makan lah..ni jer mampu sediakan ..hihihi......kalu nak real..raye haji datang umah.. i bake it 4 u.....ok...:)

nah...hadiah...macam biase...2 tuk ko....hihihihi..tahun ni gambar jela yerrr..ko simpan elok2...ko nyer kertas cokelat yang lepas2 aku simpan dalam album........

blajar rerajin yer syed.....nanti biler kiter sumer kumpul balik biler reunion nie...aku nak tengok ko yang paling berjaya....walaupun ko selalu jer tido dalam kelas.....ape2 pun....sowie x dapat meneruskan blajar sesame ngn ko kat matrik pilah.....aku masih terkilan sampai sekarang...xde rezeki aku further stdy sane..walaupun result matrik aku ko yang tolong cek kan...excited nyer aku time tuu...bersinar masa depan...tapi, leh jadinyerr...x dapat jadi thanatology....sediy....xpelah....dina sambung cita-cita aku.....huhuhu..okeyy..xmao sedih2...hope ko berjaya dengan kawan baru..aku tau ko dah besar skang nie...dah ade ehem ehem...dulu mama marah...hihihihi..lawak laaaa....xpelah...kawin jangan lupe jemput aku g TTJ.....

ok lahh..besok aku ade test...ko copy entry aku ni tau...anggap laahh..ni kad besday tuk ko yer fren...hehehhe.....terima kasih untuk segalanya....terima kasih jadi sahabat baik aku...terima kasih ajar aku chemistry...ape2 pun..aku lebih daripada kau sejak form 1 sampai sekarang....hehehehe....kalu teror kalahkan pointer aku sem nie tau....hehehhe..(dengan bangganya....)..xdelah...pembakar semangat ko...ko kan ske lawan aku...ingat..aku kakak ko..ko tue adik...baru jer masuk 19...hehehe.......ok dude....jaga diri kat sane.....kim salam kat mama ko ngn ehem ehem ko jugak yerrr..jangan lupekan aku walaupun ko dah ade ehem ehem........wish u happy besday.......mesti ko kene balik tepung ngn telur kat sanekan...nanti ape2 citer kat aku yerr....daaaaaaaa...doakan aku berjaya kat UPSI nie...

KHAS BUAT SAHABATKU....SYED



nak gelak tengok gambar ko ngan acan nie.....kasih sayang antara kawan...huhuhu :)

ade cikgu...ade engineer...ade doktor...ade ahli sukan...ade pakar komputer....ade resourcers...semuanya akan berjaya .....insyaALLAH...kalian dalam doaku...

sorang cikgu math....sorang engineer,...good luck 4 future....

p/s...maaf guna aku dan kau...entry ni khas buat kawan....



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...