Saturday, October 23, 2010

perbezaan otak lelaki dan wanita..........

ok..ana tertarik dengan 1 ujian ini...ana ase x sabar nak post..inginku buktikan pada dunia....ececececeh..ayat sastera...x menahan...huhuhuhu...ana janji nak masukkan entri pasal kenali diri dari sudut psikologikan.....korg tunggu yerr..ana dah cari banyak bahan.....cume malas nak mengedir n nak masukkan dalam blog sesawang nie....okeyyy...wait jer dulu yer.....
ok...citer pasal entri ni dulu,...ini ujian....tuk melihat...bagaimana lelaki dan perempuan melihat seseuatu bende dalam kehidupan ini...ok...jom kiter tengok....

Terdapat pelbagai cara untuk menguji keunikan tubuh badan kita, diantara
keunikan itu sudah tentulah otak manusia.. dibawah ini ada ujian yang
menarik untuk dicuba bersama.....



Ini adalah ujian masa yang ringkas, cuma lakukan dan jangan cuba menipu
diri anda sendiri


Kira jumlah huruf F's dalam perenggan dibawah dalam masa 15 saat:


FINISHED FILES ARE THE
RESULT OF YEARS OF SCIENTIFIC
STUDY COMBINED WITH THE
EXPERIENCE OF YEARS



dah selesai?
Scroll kebawah hanya apabila anda telah selesai mengira!






































OK?


berapa banyak?


tiga? (anda tentunya seorang lelaki!!!)


baca sekali lagi!


FINISHED FILES ARE THE
RESULT OF YEARS OF SCIENTIFIC
STUDY COMBINED WITH THE
EXPERIENCE OF YEARS



Salah, sebenarnya terdapat 6, kira semula..

Sebab berlakunya perkara tersebut diterangkan dibawah
ini...


otak LELAKI tidak memproses perkataan "OF".

Keajaiban kejadian atau silap mata?

Sesiapa yang dapat megira kesemua 6 F's pada permulaan
ujian memiliki otak
PEREMPUAN

Cuba la dengan kawan2 anda untuk meguji setakat mana
kebenaran perkara
ini.."


ok,,,,,dah dapat keputusannya belum....ana kira sekali jerrr....Alhamdullilah..ana punya otak perempuan......apa yang ana paham dari ujian ini....yang mengira dapat 3 jer f tu sebb mungkin dia namapak of tu bende yang remeh.....yang simple...kalau x tengok pun xperr..yang penting..dalam perkataan yang panjang yang ade banyak huruf tu perlu diteliti....thats means....wanita ini seorang yang rumit dalam berfikir....seorang yang teliti dan menilai keseluruhan yang terjadi dalam kehidupan...berbeza dengan lelaki....tapi..ketahuilah wahai lelaki-lelaki sekalian...bahawa....dalam dunia nie...bende yang kecil dan difikirkan remeh itu juga akan membawa kesan yang besar dlam kehidupan kita.....ok....ewah2..ana ni dah macam menteri pembangunan wanita plak....kire boleh lah tu ek...heheheh....fahami dan kenali diri kita....salam...

2 comments:

farhana_acimek3 said...

hahah otak saya perempuan

azwa_amani said...

bagus dear..heehheheh...swoh yg len uat...tgok otak ape...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...