Saturday, February 26, 2011

pesta buku dan informasi

Align Center


assalamualaikum semua......

penat kot basuh baju banyak....huhuhuhuhu..nasib badan..sape suruh longgokkan baju banyak2..huhuhuhuhu.....bukan lah.....mengejar masa....waktu tidur pun tah kemana...

okeyyy..tengah menaip entry ni..roomate ku...kak illya menganggu my concentration..hayati perbualan kami..

akak : dik....lapar lahh...bihun semalam tu dah tak elok ea (dalam erti kata lain-basi)

cik amani : dah tak elok lah kak....dah buang dah..

akak :- kak illya keluar dari bilik-

akak : mee pama akak pun dah habis...ade orang makan...

cik amani. : akak..tu bukan kiter punya ke???...huhuhuhuhu (sambil tergelak besau sebab makan mee pama orang..huhuhuhu)

akak : xpelah....huhuhuhuhu...adik takde biskut ke (sambil matanya memandang ke arah rak makanan ku....)

cik amani : xdelah kak...twisties. nestum and stok gula-gula jer ade.....tuuuu..atas rak akak tu bukn biskut ke...

akak : alahhhh..malas lah nak buat air.....

cik amani : dasar pemalas...biar orang buat lah... (sambil membebel2 membancuh air)

akak : akak nak air teh ....(sambil menjerit dari dalam bilik )

cik amani : jangan nak mengada-ngada... (huhuhuhu..jahat kan adik die...)

cik amani : hah...minum sampai kenyang...huhuhu.(.sambil gelak-gelak)

akak : huisssshhhh..sambil membau aroma nescafe...okeyy...arini, sedap air adik buat...

cik amani : kurang asam betul lahhh..selama ni kiter buat akak minum habis jugak...

sedap tuuuu..air buatan tangan sendiri...cik amani meneruskan menaip entry dan ternampak handset putih kesyangan....ade mesej dari ehem..ehem...ohhhh..so sweet.....huhuhuhu.....korang nak tahu ke???..tak perlu kot...huhuhu (gelak jahat ni)..

adehhhhh..benda lain nak cerita...cerita lain pula yang cik amani tulis ek..okeyy2..berbalik ke jalan yang benar...nak cerita pasal pesta buku dan informasi yang akan diadakan pada minggu depan...malas nk panjang lebar...korang boleh tengok poster tentatif tuuuu..dalam banyak2 tu..salah satu slot, iaitu SEUNTAI KATA BERSAMA AKHIL HAYY..cik amani yang uruskan..so...POSTER tu lah yang terlintas dalam fikiran, lantas ku curahkan kepada exco media untuk membuatnya...cewahhhh....simple dan santai je kan..sesuai dengan tema..bukan ceramah atau ape...tapi sekadar perkongsian ilmu....tajuk nyer pun...hasil pemikiran ku...dengan rakan-rakan yang lain and pandangan encik Anugerah...tenkiu so mucccccchhhhh...

klik untuk gambar yang lebih jelas dari biasa..wuhuhuhu

jemput datang..encik Anugerah....datanglah yerr..lapangkan malam tngok ni okeyyy... :)





2 comments:

Qaseh dalia adelia said...

lama xdtg sini ..tuan umah sihat ?hehe

azwa_amani said...

qaseh : huhuhuhu..amnai pun dah tak aktif sangt

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...