Monday, February 28, 2011

rasa nak makan ABC

assalamualikum semua.........

apa habaq...habaq bek je naaaaaa....tadi baru lepas terima panggilan dari ustaz rock...huhu..sape lagi..ustaz akhil hayy lahhhh......insyaAllah, diharapakan perjalanan program Pesta Buku dan Informasi ini akan berjalan dengan lancar walau kepala cik amani dah sakit sangat memikir penyelesaian bagi masalah-masalah...adehhhhhh...sape nak tolong picitkan ni...........tak larat dah ni...

uissss...xleh2...kena kuatkan semangat....masalah kat mana-mana ade...yang penting, pikirkan jalan yang terbaik..okeyy....(ayat pemujukan diri sendiri..)

cik amani tengah menelaah assingment ni....sedap kot buat assingment petang-petang sambil dengar lagu...sambil makan kerepek...tengah kunyah-kunyah, tetibe terasa macam tekak ni nak makan Abc....wow...sedap tuuuuuuuuuuuu.....kat sini mana nak cari ek....nak cari pun takde mase....ciannyerrr...

awat tekak ni len macam jer ni...kejap nak nasi kerabu lah, ..air tebu lah...ni plak nak makan Abc...

nak makan.............kalau tension mesti macma tuuu...mesti makan banyak2..korang kalau tertekan dengan ape2 jela kan...korang buat ape ek...???..mane tahu cik amani boleh buat ke...share lah same2...

5 comments:

a n a s t a s y e a said...
This comment has been removed by a blog administrator.
AdiaLuze said...

Nak jugak, nak jugak... Thehehehe...

P/S : Sis ! Jom join kontest ni :

http://adialuvluze.blogspot.com/2011/02/contest-blog-paling-simple.html

sy tag awak ^_^

nanakimie said...

of cos la tido:)sdapnya abc...nana bru mkn ns kerabu td..hehe

azwa_amani said...

adialuze insyaAllah dik..nanti akak join yerrr..insyaAllah...

azwa_amani said...

nana suka tido..yeye...nana suka tido...huhuhuhuhu...wahhhh sedapnyer nasi kerabu...bukan nak ingat kat kiter kalu makan kan...mmg sedp dapat makan ABc, lagi best makan dengan encik kimie...huhuhuhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...