Thursday, October 20, 2011

istikharah cinta


Bersaksi cinta di atas cinta
Dalam alunan tasbihku ini
Menerka hati yang tersembunyi
Berteman di malam sunyi penuh doa

Sebut nama-Mu terukir merdu
Tertulis dalam sajadah cinta
Tetapkan pilihan sebagai teman
Kekal abadi hingga akhir zaman

Istikharah cinta memanggilku
Memohon petunjuk-Mu
Satu nama teman setia
Naluriku berkata

Di penantian luahan rasa
Teguh satu pilihan
Memenuh separuh nafasku
Dalam mahabbah rindu

Di istikharah cinta


istikharah cinta..

bila kusandarkan semua hanya pada Dia..

dimana tiada satu pun pilihan di dalam hatiku...

dengan benar-benar tulus...

benar-benar ikhlas..

Allah akan menunjukkan jawapan...

Alhamdullilahh..

11 comments:

JIJI YU said...

phewwiit..jiwang gak blog ko ek

azwa amani said...

jiji.. : lalalala....jiwang itu perlu supaya kita tahu bahawa kita ada perasan..huhu jeles la tuuu..

delarocha said...

sandarkan pada Dia, hanya Dia yang tahu yang terbaik untuk kita.

Faaein Talip Roy said...

lagu best... suka dengar... [^^,]

minta petunjuk dari-Nya itu lebih baik kan..

fieha said...

suke lagu ni..:)

fRaMe+LenSeS said...

hihihi. amani, nadh suka sangat lagu ni. seorang sahabat hadiahkan kat nadh lagu ni. ehehe. :D

azwa amani said...

nadh : amboi2... huhu.. suka juga lagu ni

aniki said...

ishk..tak leh jadi ni..nak jiwang2 gak ar camni..huhu..tapi tak nak tersesat dah..

azwa amani said...

aniki : tak nak tersesat dah??? ape maksudnya tuuu??? hihihi...

jiwang itu tanda kita punya hati dan perasaan..lalalalala~~~

nanakimie said...

fst tme ngk video ni..terus jtuh cnta:) suka.....hehe...lagi2 ada pic baby tomel:)

aniki said...

tersesat time jiwang..ramai sangat dah orang sekarang yang sesat time berjiwang..hoho

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...