Saturday, June 4, 2011

kalian sentiasa di HATIKU...(JMK KHAR)


assalamualaikum semua...entry lewat malam..amani pun baru jer naik bilik sebab tadi ade kerja sikit kena buat....sebelum keje tuuu, amani ada perjumpaan dengan barisan JMK sidang 2011/2012...

buat semua, amani rasa bangga melihat program-program yang kalian dah bentangkan,...terima kasih juga sebab kalian masih sudi menjemput kami untuk mendengar nasihat dan memberikan penambahbaikan dalam setiap program......

ingatlah pesan yang amani sampaikan tadi....pertamanya, diri kita dilahirkan sebagai pemimpin, dan masuk ke dalam dunia JMK, kita akan memimpin orang lain juga, jadi, kena harus pimpim diri sendiri dengan sebaiknya dulu....

keduanya, jaga hubungan antara rakan-rakan JMK, bahagian pengurasa, felo, rakan exco dan juga penghuni...belajar teknik pemujukan, supaya kita mampu menawan hati ramai orang...bukan bermulut manis, tapi kita pandai membina hubungan...InsyaAllah....

dan yang ketiga, dan yang paling penting,..." bagaimana kita anggap seseorang itu, begitulah kita akan melayani dan menyikapi mereka" saya pun dah terangkan dalam perjumpaan tadi apa maksudnya, pegang dengan sebaiknya...kerana dengan kata-kata ini, kita akan belajar untuk saling hormat menghormati dan kasih sayang antara keluarga JMK....

melihat barisan kalian seramai 33 orang, berbanding sidang JMK 2010/2011 yang punya 29 hati dan otak, kalian lebih banyak idea...ingat, JMK KHAR, -MENERAJU KETRAMPILAN UNGGUL.....doaku buat kalian semua...




gambar ni lukisan oleh syem rajalawak...yang kelakarnya, yg lelaki semua dicukur misai dan janggut mereka..huhuhu..susah nak cam.. hehehe..

time lakonan raya untuk video seperna sambutan Aidilfitri ygy akan dilakukan di kolej...huhuhu..time ni amani jadi isteri pada abang atau, dan jadi anak abang abu dan onichan..huhuhu

barisan -barisan JMK KHAR kacak , dari kiri-abang abu(s/u), abang wak (NYDP), francis, abang fizan, abang atau dan mirul...time ni perlantikan watikah rakan exco.....

yang ni pula JMK KHAR yg comey2..time ni kami jadi VIP semasa perkenalan kolej2 kediaman semasa minggu suai kenal kemasukan pelajar baru... dengan beg rasmi lagi..huhu...jauh tau beg tu..dari indonesia...

abang syam, ..saya sayang YDP saya....seorang yg sistematik, dan mengambil berat tentang anak2 buahnya..suka mengusik dan kelakar....

time ni, kami mencipta rekod malaysia...seronok sangat, selpas hampir sebulan, tidur tak lena, makan tak kenyang sebab takut tak tercapai rekod...akhirnya, bila dan tercapai, tu yang sampai melompat...tu gaya si jejaka..

yang perempuan takkan nak lompat jugak kan..so..kami baling topi jela...hehehe

kami delagasi JMK KHAR...


sebelum berangkat ke hotel D'Palma, KL....ada anugerah kolej-kolej kediaman UPSi....kami bangga menjadi yang terbaik dalam kalangan yang terbaik...


p/s : sedang menyiapkan video mantan-mantan JMK 2010/2011 untuk program di Pangkor minggu depan......sedang siapkan juga video daripada keluarga JMK 2010/2011 untuk diri sendiri...huhuhuhu..yang belum lagi tuu, besok saya serbu korang okeyy...sayang semua

banyak lagi kenangan kita bersama, kalau nak letak gambar banyak dalam ni, rasa tak muat...hehehe...sampai bila-bila kalian sentiasa di HATIKU----JMK KHAR...

13 comments:

Tukang Tulis said...

syabas JMK KHAR... hehe.. rindu plak abg kat uia... rindu pada kelab2 n persatuan2 yg pnh join dulu... skrg abg dah xde jawatan lg dah... dah tua.. hehe

cucu umie said...

huahau..serius best JMK KHA 2010/2011..seronok2 bekerja dibawah mereka semua..like3x.. menjadi seorng pemimpim bukan mudah, kita kne jadi seorng yang tbh untuk berhdpn dgn pelbgai kerenah anak2 buah.. tpy manisnya dtng bila kita dpt mencapai sesaut matlamat..

MataHati @ MH said...

abadikan semua kenangan manis itu dlm ingatan buat selama-lamanya...

azwa amani said...

tukang tulis : huhuhuhu..alah, dah nak grade tak payah lah nk aktif2 lagi...huhuhuhuhu.. :) adik pun dah pencen dah

azwa amani said...

ayie a; terima kasih ayie... :) syg kamuu

azwa amani said...

MH : terima kasih MH...amboi..sempat jugak BW ke BICARA AMANI yerr... :)

~halawati~ said...

sedih baca entri ni.. tersentuh.. dah setahun berlalu..pahit manis hy tinggalkenangan.. yg pasti memberi pengalaman yg berharga....

terima kasih awin..
maaf byk2 andai ada yg tidak terlunas sepanjang bergelar exco kebajikan...

Pendapat Syah said...

KUO tetap di hati wlupun pernah duk seketika di KHAR...apa pun2 thanks jmk khar..all the best

azwa amani said...

kak hala.. : lah nape nak sedih pulak...hepy2 jer k...walau akak ada keluarga baru, jgn lupakan keluarga lama yerr :)

awin pun minta maaf jugak sebab sepnjng jadi partner akak, ada yg buat akak terasa or sedh...ape2 pun..terima kasih atas segla tunjuk ajar

azwa amani said...

pendapat syah : yela.....org tu JMK KUO...hehehehe :)

Hafizan said...

Ye..JMK KHAR terbaik..semoga semua menjadi yang terbaik dalam yang terbaik eh..ku doakan semoga kalian mengambil iktibar dengan apa yang terjadi dan mengelakkan pe yang kita tidak mahu tejadi lagi..jgn smpy pisang berbuah dua kali..

Hans said...

wah
mesti seronok sebab banyak kenangan manis kan

Cara - Cara Menjemput Rakan - Rakan Menghadiri Majlis Perkahwinan Anda

Amy Syaquena said...

yeahhhh!! adik pasang lagu ni pulak , akak suka sangat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...