Wednesday, June 29, 2011

saya geram niiii

hishhhhhh...geram betul lah, rasa nak jer gigit telinga budak sorang ni tauuuu....
kalau tak pandai tu...jangan lah over the confident nak buat semua benda dalam satu masa...
kita ni sama jer kak oiii.....ada batas, ada had kemampuan,..sama juga lah dengan had kesabaran....
kalau saya punya tahap kesabaran dan maksima, ade juga rasa nak makan orang,..tapi nasib baik akal saya waras lagi..kalau tak, memang saya dah gigit-gigit telinga awak tauuu...

haissshhh..mcm -macam lah perangai manusia, kekadang tu, tak perlu lah kita nak tonjolkan diri sampai orang lain jadi mangsa keadaan...tak pasal-pasal dah jadi mangsa teraniaya....kan tak baik tuu....

sebab tu lah orang cakap, nak buat, nak cakap, fikir dulu...bukan main hentam jer....jangan fikir, orang yang banyak buat keje tu, dia dah bagus sangat....... errmmm..tak mahu lah ulas panjang-panjang.... sendiri fikirlah... dah tak mau ambil port sangat, yang amani tahu, keje amani siap...

terima kasih JMK kerana mengajar diriku menjadi lebih matang, sistematik dan TAHU BUAT KERJA...OK BYE...TITIK..

P/S : rasa nak gigit telinga???? huhuhu

10 comments:

Tukang Tulis said...

adik.. adik marah kat abg lagi ke? kan abg dah mintak maaf... =(

cucu umie said...

awien jgn geram2..kang muka berkedut,..huahau biaselah kdng2 memang ad orng mcm gitu...sekali sekala sentap jer kot..hoho

azwa amani said...

tukang tulis : tak marah....

azwa amani said...

ayie tu lah pasal ayie...seb bek tak pandai marah orang...geram jer..memang sentap hati mak nak...huhuhu...

ezne ezureen rashid said...

ezne pun tgh geram gak nihhhh.. lebih kurang mcm nih jugak lah ceritanya hahahaa

azwa amani said...

ezne..sama lah tu citernyer agaknya.. :)

BudaK KeciK said...

ju nak gigit telinga uda ley????heheh
cuba tenang..manusia kan? tak ad yang sempurna syg:)

azwa amani said...

jue : huhuhuhu..berani gigit lahhh....tu lah, dah tenang dah ni

erika nuris said...

sabo ye...hehehhehe

azwa amani said...

sue..hehehehe..sabo jela..nk buat mcm mane

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...