Tuesday, December 27, 2011

terharu

dalam aliran air mata, bukan mengesali apa yang terjadi..
cuma sukarnya nak kawal emosi..
saat tiada siapa yang ambil peduli..
Allah hadirkan dia tanda masih ada yang mengasihi...
syukur Alhamdullilah...

syukran..walau jauh diperantauan, semoga ukhwah tiada sempadan
SIS LM (hidup itu Indah)... korang sure kenal laa...terharu dengan entry tuu... tak tahu lah tuju tuk sape, tapi rasa macam ada kene mengena dengan Bicara Amani (sis, kalau terperasan, maaf deh :))

2 comments:

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

salam amani..la..jgn sedih2 adikku.akak tergamam masa tgk kotak jerit kamu semalam.mmg rasa sngt marah time tu.sesuka hati mereka nak tulis mcm tu


siapa dia?mulia sgt ke sampai sanggup lempar kata nista mcm tu?takmo sedih2 tau.take care.

azwa amani said...

sis LM : tak sedih dh kalau dapat nasihat drpd akak..tq kak.. akak pun take care. happy sokmo ngn anak2 n hubby :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...