Sunday, December 25, 2011

tinta hati 7


eiyyyyy..geramnya rasa, tengok kawan-kawan pandai je jahit seluar ke baju ke, tudung ke.., nampak kemas je, amani pulak jahit macam budak darjah 1... tak kemas langsung... wuaaaa, sedihnya rasa (T____T) perlu ke ambil kelas menjahit???.... macam mana nak jahit baju suami nanti?? (errkk, jauh nya fikir)...sila abaikan entry tak berilmiah ini :) sekadar luahan hati :) owhhh, boleh ambil pengajaran dari sini, persiapan diri dengan kerja-kerja isteri solehah, contohnya pandai menjahit :) taraaaaaaaaaaaa... :)


6 comments:

JIJI YU said...

haha..ko kena malu ngn aku ni..

azwa amani said...

jiji : yelah ji, ko sume pandai, kena kan org paling ko pandai sekali :) muehehehehe :)

Hazwan Arif said...

masing2 ade kepandaian sendiri..tp still boleh belajar lg kan

azwa amani said...

hazwan : kata2 yg menenangkan hati amani, huhuh, tq wan, isnyaAllah, amani belajar lagi :)

delarocha said...

belum terlambat untuk belajar

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

salam amani..sis juga tak pandai menjahit..ehehe.

psst: tak pandai jahit bkn halangan utk kita jd isteri solehah kan?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...