Friday, April 22, 2011

exam pagi dan ptg jumaat


paper hari ini agak menakutkan...
wuaaaahhh..rasa nak menangis...
rasa mcm tak cukup study dan tak cukup prepare jerrr

ya Allah, permudahkan aku untuk menjawab soalan hari ini
permudahkan aku merangka jawapan dengan tepat di dalam masa yang ditetapkan..
berikan aku kejayaan hidup didunia dan diakhirat-MU..aminnn Ya Allah...

doakan amani kawan-kawan...

8 comments:

Bahyah (^_^)" said...

Selamat menjawab ~~ goodluck !

azwa amani said...

bahyah : ingatkan takde yg membca entry ni sebab pagi2...huhuhuhu..thnks dear.. :)

hans said...

good luck

♥misz nana♥ said...

gud luck! :) do your best =)

fitrah said...

good luck...go go chaiyok..

nanakimie said...

gudluck dear!

Si Kulat said...

goodluck..tawakal setelah berusaha semampu yang boleh..serahkan urusan kita pada NYa..kita dah berusaha kan.. =))

AL-QASSAM said...

god luck tue. langkah kaki kanan keluar kaki kiri dewan. salam ukwah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...