Tuesday, April 19, 2011

mendengarnya sahaja sudah membuatkan hatiku tenang setenang-tenangnya...apatah lagi apabila ku menghayati setiap kata-kataMU Tuhanku...

pasti berjumpa denganMU membuatkan aku lebih tenang dari apa yang kurasakan sekarang...dan penantian bertemu denganMu itulah penantian yang paling panjang bagiku kini...tidak sabar hambaMu ini bertemu PemilikNYa..


Allah itu amat hampir
tapi kenapa aku masih meminggir
akalku alpa berfikir...hatiku lupa berzikir,..

18 comments:

misSbLurRy said...

mudah alpa dengan duniawi...
hati ini sedih..
masih jauh diri ini kepadaMU
ku mohon untuk diberikan peluang
peluang untuk terus menghampiriMU

whitecappuccino said...

kita sering alpa, sering lupa..

azwa amani said...

selagi diberikn nikmat menghirup udara Allah...bermohonlah keampunan kepadaNya... :)

Solihin Zubir said...

sy pun terlalu leka dan alpa utk berzikir..
hinanya hamba-Mu ini Ya Allah...

Ammar Syaifulislam said...

selamat menempuhi exam dan jgn leka dgn duniawi...

BudaK KeciK said...
This comment has been removed by the author.
azwa amani said...

solihin zubir : masih ada kesempatan buatmu untuk bertaubat,....:) semoga kita masih ada kesemptan untuk bertaubat..

azwa amani said...

en Ammar : syukran jazilan..bittaufiq wannajah fil imtihan...

BudaK KeciK said...

awak.... dah lama tak tgok senyum dan gelak awak cam ai ney..:)..miss!!

azwa amani said...

jueliya : saya tahu awak tak suka saya mcm tuu...tapi kita harus ingat, hidup tak selalunya ketawa...kadg2 kita perlu menangis kenangkan kesilapan...namun, uda tahu, masih banyak lagi yg harus dikau ketahui ttg diriku..namun..biarkan masa yang memnentukan...uda sayang kamu semua sampai uda tutup mata

BudaK KeciK said...

yup... betul.. tak de la.. kadg2 kita masing2 ad problem..ad mood sendir.. normal la sebagai manusia kan?? saje je nak cakap gtu..hhehe..
dan usu really love u all... fikir sekali sedih nak berpisah ngan semua tapi perpisahan antara kita akan sampai jgak satu ai nanti...

BudaK KeciK said...

yup... betul.. tak de la.. kadg2 kita masing2 ad problem..ad mood sendir.. normal la sebagai manusia kan?? saje je nak cakap gtu..hhehe..
dan usu really love u all... fikir sekali sedih nak berpisah ngan semua tapi perpisahan antara kita akan sampai jgak satu ai nanti...

azwa amani said...

jue : betul 2..tapi bila saat perpisahan tu tiba, kita tak leh nak buat...cumanya berjanji akan jaga ukhwah yg ada sebaiknya.... :)..tak dop dah nak gocoh ko gapo ko..huhuhu...ketuk erek..

BudaK KeciK said...

insyaallah..dan langsaikan hutang ye..iaitu belanja roti canai..hahahhaha...

BudaK KeciK said...

insyaallah..dan langsaikan hutang ye..iaitu belanja roti canai..hahahhaha...

azwa amani said...

jue : huhuhu..org dok janji pun nak belanja...werrrrkk :P...

BudaK KeciK said...

koya.. nak tuntut gak..t nak buat banner depan bilik awak..
:ROTI CANAI:
hahahha

azwa amani said...

jue : huhuhu..insyaAllah kalau ade rezeki yer saygku...insyaAllah...doakan rezeki saya murah.. :) lepah ni awak 'drooling' berat nanang lahhh...bo lah weii...gi maye tuh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...