Thursday, December 16, 2010

penghargaan buat BICARA AMANI

wah wah wah......BICARA AMANI semakin mendapat tempat dihati pembaca blog se Malaysia..heheheheh...toche2...macheh bebanyak tau...dedejut kiterr..x sangka ade orang sudi bagi kiter award comey-comey...hehehhehe...



award dari blog zara....sebab BICARA AMANI antara 100 follower blog zara
blog BICARA AMANI cute ke???..heheheh mekasih iena farina...belog iena pun kiut...jeles i..heheh

award mickey dan minnie ni dari blog bila umar berblogger...mekasih umar..
blog yang memberi award ni antara blog peberet BICARA AMANI...pergi lah tengok blog
tinta pawana bingkisan kejora

9 comments:

Zara Affendi said...

Most welcome my dear! ^_^

azwa_amani said...

zara : hehehehehe :)

Mata Hati said...

ok lah tu, semakin dikenali, semakin ramai kawa baru amani dapat. nanti boleh gantikan tempat blog saya bila saya dah undur diri :)

azwa_amani said...

mata hati ; laaaaaaa...awat ni..xmao lah macam ni...mata hati xde yg kedua...

Mata Hati said...

amani, marilah join kempen ini
http://fiverul.blogspot.com/2010/12/cover-your-aurat-campaign-show-your.html

azrinrahim said...

banyak yer award..boleh share dekat ayie tak .. nak award tu..haha guaw jer

azwa_amani said...

mata hati : insyaALlah..lepas amani balik dari sintok minggu depan yerr amani uat entry ni..

ayie : huhuhu...amek lah ayie....insyaAllah, nanti amani create award tuk semua followers.. :)

Asma Haha said...

banyaknye award dia...tahniah amani..

azwa_amani said...

kak asma : hehehe...org memberi kita menerima.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...