Tuesday, July 5, 2011

FUHHHH....


ASSALAMUALAIKUM SEMUA...

hari ini amani tak dapat nak jenjalan ke blog kawan-kawan sangat. banyak benda yang nak kena settlekan dalam minggu ni... amani minta maaf kalau ada teratak kawan-kawan yang amani belum singgah.. insyAllah, nanti amani akan membalas kunjungan yerrr...

rasa macam nak tidur jer sekarang.. tapi nampak banyak pula tugasan yang belum siap... penattttttttt........ tak sudah-sudah dengan kerja kan?? hah, mengeluh.. tak baik cik amani oiiii..


okey lahh.. bye kawan-kawan... kalau dah penat siapkan kerja, amani singgah lah ke blog-blog yang bertuah.. huhuhuhu.. selamat berblogging pada semua.. :) assalamualaikum


alangkah seronoknya kalau tengah penat-penat, lenguh-lenguh badan ada orang tolong urutkan... perrghhh.. best kot. rasa dunia ini aku yang punya... kerusi osimmm....sedapnya..

14 comments:

Solihin Zubir said...

xpa.. setel mana yg lebih penting dlu..
kita kna saling memahami.. x semua org bleh ngadap blog 24jam.. heheh..

delarocha said...

tolong tutupkan mulut baby menguap tu.. hehehe

ciknabil-a said...

nabilah pn baru nak start study nie...

harap blog nabilah jadi blog yg bertuah cik amani akan sggh. hehe..

jemput baca entry baru. ;)

nanakimie said...

tutp mulut bby nguap:)

ABU said...

hahaha comel jak baby tu..

ain said...

hamboi.. besonye nguap. penat sgtla tu mknenye.. hehe. take a rest dear. =)

alif haris said...

takpe .. siapkan yg mane penting dulu^^

jgn tergesa2 sgt nnt carcamarba :D

btw beli la satu kerusi osim tu hehe

Wanie said...

grr, dasyat nye baby ni nguap..keke

dah settle singgah blog wanie eh..:)

dhiera said...

its ok amani..tak kan nak hadap blog aje kan? masih bercuti sem lagi ke?

MataHati @ MH said...

jgn layan blog selagi kerja x siap.. huhuhu

nanti lepas kawin adalah yg tlg picitkan kalau lenguh2.. tak payanh pakai OSIM.. kan kan kan

ieda said...

arghhhhhhhhhhhhhhh ngantukkk tuuuuuuuu ! .. :) nanti jgn lupe ke umah akak erkk ..

kayrul-shah said...

ala besarnya menguap...kesian dia

Edy Zaidi said...

selesaikan yang utama dulu yer

azwa amani said...

terima kasih semua.. amani dah gi blog semua yang komen dalam entry ni.. tq yerr :)sedikit masa perlu diluangkan dengan berblogging untuk terapi perasaan dengn membuat apa yg kita suka..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...