Monday, July 4, 2011

hehehehehehe...


assalamualaikum....

hari ini amani gelak jer dengan kawan-kawan....
adakah besok amani akan menangis ???...
sebab orang cakap, kalau banyak gelak nanti mesti menangis...


kalau amani menangis, ada tak yang nak tolong sapukan air mata ????
wuaaaaaaa.....( T_T)

17 comments:

Ad Rifza said...

Kalau nak menangis,menangis lah dlm hati..tapi di bibir senyuman tidak putus..:-)

BudaK KeciK said...

tu la..penat gelak tadi but i enjoy.. we create moment again:) jangan menangis syg.. biarkan senyuman sentiasa dibibirmu.. saat akhir nk berpisah..:(

Tukang Tulis said...

adik...biarlah kita menangis di dunia ni... janji kita akan tersenyum gembira di akhirat...

kalo xde org yg nk sapu lg airmata adik, abg tetap akan menjadi org yang sentiasa menyapu airmatamu...i promise... =)

alif haris said...

nah tisu .. klu nagis laa la :)

cucu umie said...

incya-Allah ad shje..kegmbiraan dan kesedihan itu adlh lumrah dlm kehidupan..

Mrs.Yie said...

selalunya macam tu la..akak dah banyak pengalaman macam ni..kalau dalam satu hari tu kita asyik ketawa je..bila dah malam mula la ada perkara yg buat kita sedih..

Edy Zaidi said...

nak tisu, lap hingus tu...haha

Rinna said...

Salam ziarah amani.. tq sudi singgah blog Kak Rin.. :)

Hmm..kalau asik gelak2 ajek org dulu2 suka cakap gitu nanti nanges.. tapi.. iye laa.. tak nak kita nie suka² sgt..mungkin ada betulnyaa..tapi tah laa.. org dulu2 lagi byk makan garam dari kita kan.. :)

Isteri Encek Bard said...

sebab tu tak mahu gelak beriya sangat

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

kalo nak nangis.. nnt cikmoon kasi tisu.. lap air mata tau.. jangan lap hingus plak.. hehe

azwa amani said...

betul tu, orag dulu-dulu lebih makan garam berbanding kita.... mesti ada sebabnya kan...

azwa amani said...

terima kasih kawan-kawan yg sudi bagi tisu... huhuhu.. bagilah kain tudung..

erika nuris said...

hmm..always jadi kat su...kalau gelak banyak..then kemudian menangis pulak...:)

azwa amani said...

so..lepas ni kalau nak gelak tu beringat sikit yer mak cik.. huhuhu

NzA said...

moga sntiasa ceria.

Solihin Zubir said...

suruh la husband sapu air mata tu.. heheh..

azwa amani said...

solihin : kawin pun tak lagi, mana nak dtg husband.. ??? huhuhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...