Tuesday, November 23, 2010

airmata rindu

salam tuk semua reader BICARA AMANI

selalunyer, kalau kawan-kawan ana yang lain,
sebelum exam, msti mintak maaf pada mak ayah kan...
mesti minta mak ayah doakan kejayaan tuk mereka..

mesti salam tangan mak ayah.
pastu mak ngn ayah mesti peluk cium n cakap macam ni

" mak dan ayah selalu doakan yang terbaik buat anak-anak yang tersayang, kamu belajar rajin-rajin, mak nak sangat tengok kejayaan kamu satu hari nanti"
betul tak???
pastu si anak mesti terharu kan...

bagaimana plak dengan ana??
ana dah xde mak ayah..
hanya ade pakcik dan makcik yang dipanggil ibu dan ayah..

terasa rindu pula pada Dia yang telah pergi meninggalkan ana sendiri,,..
terasa pula yang diri ini kekurangan sesuatu yang orang lain ade...
mereka x sempat nak melihat kejayaan ana... :(



p/s : akanku buktikan kepada mereka yang menghina diriku, yang memandang rendah terhadap kekuranganku dengan kejayaan yang aku kecapi sejak kecil sehingga kini....buat readers semua..hargailah ibu dan ayah anda selagi mereka masih ada... :)..kalau boleh, sayangilah mereka sepenuh hati...cintailah mereka lebih daripada pakwe/makwe anda..salam

11 comments:

Cik Mus said...

This time I thought only ur mother passed away. Salam takziah.
Jgn risau, mereka akan sntiasa mendoakan awin. Percayalah.

azwa_amani said...

tengs mus...ase nyer ramai yg xtahu..kerana diriku sentiasa ceria menutup segala kesedihan hati ..huhuhu..i'm fine dear...tq..

Mata Hati said...

jangan sedih2 time nak exam ni. kena kuatkan semangat. jangan simpan dendam dlm hati. baru lah tenang hidup.

sbb sya ni dah tua (1-2 tahun jer kot..heheh), abe doakan adik azwa_amani berjaya dlm exam, berjaya gapai cita2 dan impian. good luck to you..

comel nama tu.. nama sebenar ek?

azwa_amani said...

memng ar comel..tgok ar org nyerr..kuikuikui...yups.idup mesti tabah, tapi kdg2 bila ade yg mengata, terasa nak tumbang pun ade mata hati...tapi idup perlu diteruskan...nama xde sengkang yerr.. azwa amani

Cikgu Shura said...

Awin sayang..
Rasulullah s.a.w. pernah bersabda: "Sesungguhnya, jika Allah s.w.t. mencintai sesuatu kaum, maka mereka akan diuji. Andainya mereka redha dengan ujian tersebut, maka baginya keredhaan Allah s.w.t…"..

saya tau awin tabah..awin kuat..!
jadi..xmou sedih2 yea...:)
Mereka mesti bangga&bersyukur ada anak macam awin..
ingat,selalu doakan kesejahteraan mereka yea...

Awangku Johan said...

Awin jangan lah bersedih ya..
semua ini ujian dariNYA...

NoRMaziRa BiNti Md ALi.. said...

tabahlah duhai sahabat~walaupun kita x pnh bersua muka~

azwa_amani said...

shura , Ak, mazira : tengs uollsss..semoga hati ini ters tabah,, :)

farhana_acimek3 said...

b appy k..
don b sad k....
ceria2 sokmo ya bebeh~~

anamizu said...

bykkan sabar tau amani ^^
insyaallah besar hikmahnye pd insan2 yg tetap sabar dgn dugaanNYA ^^

azwa_amani said...

nana : ok dear...tengah ceriakan diri ni... :)

anamizu : tq dear...yups..sabar itu indah.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...