Saturday, November 20, 2010

tag untuk kamu semua...

Di tag oleh orang yang jauh di Borneo sana….huhuhu,,J


So, pabila dah d tag ni adalah tugasan yang perlu dibuat… Huhuhuhu.. macam malas pulak nak buat.. tapi apa boleh buat dah orang beri kepercayaan so kena la buat kan..??....

1). Nama Timangan Kamu Dari Dulu Sampai Sekarang??

Nama timangan ana mase kecik2 dulu…wani family semua panggil wani, tapi ade gelintir umat manusis yang memanggil murni…ewahhh..murni macam minyak sri murni plak…kehkeheke…lepastu biler bertukar sekolah di puchong Selangor, kawan2 panggil Wan, n nama timangan yang lekat sampai sekarang ialah, kechik…asenyer…kemane2 ana pergi org akan panggil dak kechik…masuk upsi, semua panggil Awin….

2). Ucapan Kepada Pemberi Award dan Perasaan Menerima Award ini???

Huhuhuhu…perasaan pada si pemberi award…perasaan saya ialah..saya rindu sama dia….boleh ker mcm tu???..huhuhuhu..terima kasih sebb tag blog nie…

3) Hobby Kamooo??

Hobi ana plak..membaca…xkisah lah bace ape2 pun, ske bace novel, majalah, artikel, blog, bace resit akaun, bace buku 555, dan yang terkini bace buku bank…adesss…duit bertambah skit..hehehe

Cita2 plak, ermmm…menjadi hamba Allah yang bertakwa, isteri yang taat pada suami terchiienta, anak yang mendengar kata, mama yang penyanyang, dan seorang guru yang berbakti kepada anak permata negara….complete…semoga tercapai cita2 nie..aminnnn

4) Tag 3 orang dan lebih untuk menerima award ini…

Errrrmmm….nak tag saper yerr…sape2 yang nak award nie…ameklah…pastu uat tag nie k…huhuhu..:)

2 comments:

Awangku Johan said...

Haaa.. rindu sama AK ke?
Huhuhu.. Rindu sama kamoo jg ar..

azwa_amani said...

rindu jugak lah,,...teman gaduh sudah xde...:(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...