Monday, November 8, 2010

lawak cucur udang..:)

Di suatu pagi,sorang mamat ni pegi la beli kuih kat sorang makcik ni. Dia tengok semua cucur udang makcik ni jual takde pun udang ditengah-tengah cucur tersebut...lalu si mamat ni pun tanye....

Mamat : Makcik,apasal semua cucur udang makcik takde udang? Bukan ke selalunyer orang jual ada udang kat tengah cucur tu.

Dengan muke selambernyer...makcik tersebut menjawab...

Makcik : Eh,makcik tengok orang jual cucur badak takde pun diorang letak badak..so,makcik pun takde la nak letak udang...

Mamat : ..........@#$%


alahai sedap nyerr laaaaaa....

p/s..kalau korg jadi mat..ape korg nak bgtau kat makcik tue????...jawab,,jgn x jawb,,

5 comments:

Qaseh dalia adelia said...

dalia dtg sini n follow

roxybelleiyramethyst said...

ala....ckap je r...badak besa mkck...udang kecik...xpe...le ltk...huhuhu...amani...t ltk r chat box....nie sggstion je au...bkn pe...sng t nk tggl en jejak n wat blog walking t au....k...hv a nice day...!!~

azwa_amani said...

qaseh :...okeyyy...tq dear..

eyra;...tq dear..okeyy..nanti amani uat yerr..korg leh tgglkan jejak...tq tau..kiter xtau sangat bab2 ne..

roxybelleiyramethyst said...

hehehe...ok...urm,xpe...kte pn sme blaja gak en...huhuhu ^^

azwa_amani said...

okeyyy..tq eiyra..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...