Sunday, November 14, 2010

sudah kembali sihat..yahoo..!!!




salam semua...first of all...ana nak ucap...TERIIIIIMAAAA KAAAASSSSIIHHHHH!!!!!...
punyerlah semangat n ak wish tenkiu kat semua yang mendoakan kesihatan ana menjadi pulih sedia kala...

serius windu sesangat nak berbloging...yela...d
emam nie, membataskanku untuk mengadap lappy yag tomey nie lelame...

.AMPUN SEMUA X DAPAT BACA ENTRY...N KOMEN ENTRY KORG...
sesudah sihat nie..ana akan terjah blog2 k
org okeyyy..hikhikhik :)
errrmmm...biler dah sihat nie, memang lah b
est,..tapi yang x bestnyer, ana dok sorg2 jerk kat umah nie....ozmate semuanyer sudah berangkat pulang ke kg.....

ana balik besokkk...huhuhuhu. En. Ayah dan Pn. ibu sudah bertanya-tanya kepulangan puterinya yg tomey nie...ahakssss...^_^...huhuhuhu :)
konpem biler dah dok sorg2 nie, mesti terasa ri
ndu kat semua org..yelah..manusia nie kan..""biler ade depan mata, nak gaduh laahh..uat x tahu jerr..biler org tu xde depan mata, dah pergi..muler lah rindu2"""
...adoiiii @_@...sedihnyerr...ayat nie khas kepada mantan JMK ku..wuaaahhh...still mood sedih nie..:(..

rindu lah kat sahabat jmk semua.rindu
nak makan sama..main game pelik same2....dorg lah pemberi semangat kat ana....
yang jadi racun dan penawar....
errmm..eleh...ni kalau dorg tau a
na tulis macam nie..
konpem kene kutuk baik punyer nie...cewaaahhh...yelahh..ana ni kan keanak-anakkan...xde lah jiwang
2 nie...huhuhu..
ok xper..doran
gg jer yg xtahu..
dalam hati ana ade taman..hikhikhik..

okey lahhh...ana nak bace entry korg plak..mlas nak tulis panjang2....daaaa...

(KLIK PADA GAMBAR TUK LEBIH JELAS..:))


masa dapat malaysia book of record buat 1 malaysia terbesar guna 700 ribu botol..penat tangan makcik buat tu semua....huhuhu...kejayaan kami..

nampak x ana yang duduk tu...hihihi...

keluarga JMK ku...

6 comments:

Nurul Wahida said...

dh sihat!!alhamdullah...hehe

azwa_amani said...

ade lagi polar bear nie...heheheh..ingatkan dah balik..akak balik biler nie???

Awangku Johan said...

hurmm sedih g ke.. kan dh nk kelik kg. thanks ya wat ayat tuk AK d perenggan yg ke 4 (eh, betul ke tu d tujukan kat Ak huhuhu malu ar)

azwa_amani said...

esok awin balik..jumper ak uat kali terakhirnyer besok.....dah hbs kemas barag kerr..ermmm..utk ak jugak tue,,,:)

Awangku Johan said...

hurmm blm hbis kemas ar.. td pagi kemas sikit.. mcm xda mood mo kemas barang... huhu

azwa_amani said...

awatnyer xde mood plak...patutnyer excited laaa nak balik sabahan..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...