Saturday, November 20, 2010

tag kamu yang ke3

25 trivia tentang diriku..


1. Ana suke makan…makan ape2 jer, tapi kalau ade sayur..please..tolong jauhkan


2. suka minum air kosong…sehari adelah dalam bergelen2 air yang diminum…baru kulit cantik..


3. kalau makan nasi mesti nak ade kicap cap kipas udang yang kaler merah, bukan hijao…tapi kat kolej susah nak simpan, nanti bersemut


4. Suka sangat minum milo cincau…best…


5. Suka bace novel…x kisahlah novel ape2 pun..


6. suka diberi tunjuk ajar dan nasihat…toche2 kepada mereka yg banyak membimbing


7. Suka dengar suara afgan….huhuhuhu
J


8. suka tolong orang


9. suka jalan-jalan... tapi jarang ade peluang…xpelah…dah besar ade duit sendiri, g jalan2…


10. suka tengok takraw, terutama pasukan Malaysia…putra abd ghani…
J


11. suka study…kawan2 selalu jeles tengok kekusyukanku study…huhuhuhu


12. suka tgk citer yg sediy2…sebb kiter kuat nangis..


13. Suke bunge tulip putih….shuke sangat


14. Kalau bosan…selalunyer akan kemas umah…
J


15. Suka masak…tapi xnak ade org kacau…


16. Suka orang nyanyikan lagu…huhuhu..yelah..nak nyanyi sendiri suara x sedap..


17. Suka mengusik org…


18 pernah jatuh beskal sebb berlumba dan terkoyak dagu sampai kene jahit 10..

19. Suka aktiviti lask..macam masuk lumpur, jungle trekking..bestnyerrr


20. Kadang2 org cakap muke sombonh


21. Mudah mesra dan ringan mulut nak menegur


22. Tahu qpq yang diinginkan dalam hidup…


23. X suke dengar org mencarut…allergic ngn perkataan mcm tu


24. X suka bau rokok…..ase nak muntah jer bau…


25. Barang yg paling berharga,…al-quran pemberian en.anugerah Allah…
J


peserta-peserta yang bertuah dan ditag.. harap jawab yer tag saya nie.... huhuh

Ak

Nana

Syura

Mata hati

Mila

Musfira

Kak wahida


3 comments:

Cik Mus said...

ehehe. thanks !
pernah buat tag nih, tapi nak kita buat lagi tak ? hehe

azwa_amani said...

cik mus..huhuhuhu..terpulang...:)

Mata Hati said...

selamat pagi dik azwa.. sudi-sudikanlah menerima award kecil dari saya

http://fiverul.blogspot.com/2010/11/award-penghargaan-buat-blogger.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...