Monday, November 22, 2010

malam ni tak study

malam ni ana xde rasa/mood/perasaan/keinginan untuk study..
dari tadi duk ke hulu n ke hilir jerr
kejap gi jengah bilik ozmate
kejap gi cuci pinggan
kejap gi belek2 baju dalam wardrobe
kejap bukak tenet..
blog sini..blog sana...
pastu gi balkoni..
jenguk-jenguk orang kat luar buat ape..

kenape jadi macam ni???
sebab..
hati tengah sedih..
kalau difikirkan..
bertambah sedih..
sebab tu xleh nak fokus study..

ples lah hati...jangan lah ambil hati sangat dengan kata-kata
buat tak tahu je okey..

so..inisiatif untuk menceriakan dan mengisi masa dengan perkara yg bermanfaat
ana dok bace artikel-artikel tentang ilmu akhirat

semoga hati lebih tenang
x risau-risau
x sedih..
insyaAllah

gambar hanya hiasan : menarik perhatian gambar nie..

9 comments:

Solihin Zubir said...

sedih knapa plak ni? frust bercinta ke? hehe..
nway, sabo k.. jgn sdey2..

azwa_amani said...

solihin : dok lah... bukan pasal cinta2 nie..

misSbLurRy said...

errr...kalau hati sedih baik luahkan....walau akan menangis dan penat sekurang2 hati lega dan tenang...

KBSM said...

gambar tu memang menarik...

banyakkan zikit InsyaAllah....

KBSM said...

gambar tu memang menarik...

banyakkan berzikir, InsyaAllah hati dan jiwa akan tenang.

NeidIyra said...

gmbar yg agak teruja..
huhu

azwa_amani said...

misblury : tengs dear..memg dah nagis dah tadi...sampi tertdo..huhuhu

kbsm : trimas..memng itu saja penenng hatiku

neidlyra : memng mengujakan pic ni..huhuhu

❤ Cik Ain ❤ said...

aaaa, xsaba nk kawen, pregnant, n timang baby sendiri.. :)

azwa_amani said...

cik ain : huhuhuhu..samalah...:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...