Sunday, November 21, 2010

think first be4 speking wif ur wife...funny

* Sepasang suami isteri yg telah mempunyai 3 orang anak, sedang
berbual sambil menonton TV di dalam bilik mereka. Si isteri bertanya
kepada suami beberapa soalan.

*
Isteri : Bang, kalau saya mati dulu, abang kahwin lagi tak?
* Suami : Abang rasa, abang mungkin kahwin lagi. Kerana,
anak-anak kita perlukan orang yang boleh beri perhatian. Makan minum abang
pun adalah orang yang sediakan.

* Isteri : Habis, kalau abang kahwin lagi, abang kasi ke dia
duduk rumah kita.
* Suami : Yelah. Sebab rumah ni mahal, takkan nak biar kosong
macam tu saja?

* Isteri : Abang kasi ke dia guna bilik, kita, toilet kita?
* Suami : Ya yang, sbb takkan abang nak buat bilik lain khas
untuk dia. Nanti bilik ni, membazir pulak.

* Isteri : Abang kasi ke dia pakai almari kita?
* Suami : Ye yang, almari kita ada 4 pintu takkan nak bagi org
lain pulak.

* Isteri : Abang kasi ke dia pakai katil kita?
* Suami : Terpaksalah yang. Sebab katil kita tu baru je beli
sebulan.

* Isteri : Baju tidur saya, pijama dan towel saya?
* Suami : Takkan itu abang n bagi kakak & adik awak. Jadi,
drpd tak dipakai, lebih baik kalau abang kasi dia aja.

* Isteri : Handbag saya, kasut saya, golf set saya?
* Suami : Itu tak boleh, sebab dia suka handbag kaler maroon,
kasut dia saiz kecil drpd awak, saiz 5, golf set tak boleh sebab dia
kidal...

* Isteri: @#$%????!!!!!
* Suami: (Dalam hati)Alamak!!







gambar nie xde kaitan dengan cerita di atas...suker tgok gambar kawin niee
setiap org ade perancangan masa depan kan...huhuhu..
semoga yang terbaik buat semua...kita hanya merancang..tuhan yang menentukan..
doa adalah kekuatan... :)

6 comments:

misSbLurRy said...

ehehehhe......
kawin?urm....

Teddyatie said...

hahaha..
kant0i!

lawak2... :)

Mata Hati said...

tu lah..jangan cakap soal kawin lain dgn suami.. hehehe

comellah pasangan dlm gambar tu.. sapa ekk?

azwa_amani said...

missblury : aik..tanya mcm xnak kawin jak..huhuhu

teddy yatie : kurg asam jer suami die ek..

mata hati : lah..dah tu jer teman, nanti nak cakap ngn saper plak..huhuhu'

tu ammar penyanyi nasyid tu laa...best...suker die sgt2..

Amy Syaquena said...

salam..

ha3..kantoi sudah..

azwa_amani said...

kak amy : tu lah pasal..beware

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...