Saturday, November 27, 2010

tag dari .....ehemm..

salam semua...

balik- balik terus bukak lappy huhuhu..

jawab tag dulu..pastu baru cerita pasal exam tadi...geram betul waktu exam tadi.http://www.emocutez.com..opssss...
nanti dulu...jawab tag dulu...orang bagi kepercayaan tu nak jawab..

okeyy..tag ini diberikan oleh rattus....sape tuu???...hensem ke??..ada macam awal ashaari tak???..huhuhuhu..nak tengok...jom klik sini....ni senior laahh..kos geografi...
okeyy,,jom jawab soalan...adeeyyy..baru tadi jawab exam..balik kena jawab soalan lagi..bagilah rest otak kejap...dussss kat rattuss http://www.emocutez.com


1.nama blog dan why name tuh dipilih?
bicara amani....sebabnyerrr..amani berbicara laahhhh..huhuhuhuhu..

2.nama URL blog dan mane dtg idea tuh?
azwaamanii.blogspot.com... sebabnyerrr..nama azwa amani...hehehehe..

3.method penulisan blog anda?
bicara amani berkisah tentanggggg.. ...nak tahu korang bacalah entry..leh ke jawab camni??.http://www.emocutez.com.hehe..

4.perasaan anda bile tgk blog orng lawa dan menarik tapi tengok blog sendiri tak lawa pun *ayat rendah diri
huhuhu..ana berpuas hati dengan blog sendiri..sebab sendiri bikin maaa..huhuhu..kalau jumpa blog yang cantik..cakap camni.." uissshhh http://www.emocutez.comcantiknya.....nak camni jugakkkk..." korang caya tak...huhuhu..xdelaaa..

5.bile wujudnye blog anda nieyh?
tahun ni..bulan brape tak ingat lah..yang penting selepas beberapa bulan deactivekan pesbuk yang xbest tuuu..huhuhu...bagi korang mesti bestkan..

6.sape orng 1st yg tahu dan jadi follower anda?
sebelum nak buat tu..bagitahu En.Anugerah Allah..cakap camni.."..kiter nak uat blog leh tak?? "..pastu encik cakap.."buatlah..jangan lalai dengan blog, dan cuba tarbiah dengan cara tuuu.."..okeyy..so..wujudlah apa yang ada sekarang ni..best kan...huhuhu http://www.emocutez.com
yang jadi follower...tak ingat lahh..tapi dalam kalangan kawan-kawan juga laaa...huhuhuhu...

7.sila tag 5 orng ,dan bgtahu mereka :)
okeyy..

oshin

nankimie

eiyra

ezne

ayien

4 comments:

nanakimie said...

amani!hehe..thanks tag kta:) byk p'samaan l0r..kta pn wat bnda neh pas deactvte fb..mtk kat en.kimie jgk wat blog neh:) xslap en.anugerahAllah ore qlate kan?cik abe kimie pn ore qlate..hehe,..anyway,nice 2 kn0w u:)

azwa_amani said...

anugerah Allah tu bukan pakwe.or bf tau...dia hanya manusia biasa yang datang dalam hidup amani...amani panggil dia encik...hihihi...tapi kita memng sama....sama2 kiut..hihihi

nanakimie said...

ops!hehe..s0wi2...misunderstanding:) al0la..cekgu amani ag kiut miut..hik3x! t kta jwb ek s0klan tuh..nga td0kn ank buah neh:)

azwa_amani said...

nanakimie : huhuhuhu..tq dear..its okey lah dear..tapi dia special jgak pd amani...ade jodoh ade laahhh...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...