Monday, November 29, 2010

sahabat yang baik


salam readers semua...
bestkan kalau ada kawan yang baik...
kawan yang memahami..
yang sedia mendengar cerita kita...

tapikan...ana suka guna perkataan SAHABAT...
ana rasa kawan itu ramai..
tapi SAHABAT tu susah nak cari,...

ana ada sahabat yang sangat ana sayang...
along, angah, achik..ateh ..uda n usu...
rasa-rasa mana satu ana???
analah uda dalam kalangan mereka...

dorang ni kan...skema...belajar jerrrrr
dalam kuliah..semua orang takut dengan sahabat ana ni...
kalau perbentangan..sume senyap..fokus...sebab serius jerrr...
menjadi kesayangan pensyarah jugak dorang ni sebabnyer skema...selalu duduk depan,,
asssingment submit on time...
semuanya yang baik-baiklahhh..
syukur ada sahabat macam ni...

sahabat semua...uda sayang semua tauu..http://www.emocutez.com
uda tahu uda selalu jer buat masalah..hehehehe..
tapi uda paling kiut....http://www.emocutez.com
hehehehe...ngeeettt :)

semoga sentisaa bersama...walau kita semua dah tak sebumbung di UPSI ni..
apa yang pentinggg....
uda kawin dulu dari korang.http://www.emocutez.com..heheheheheh..(gelak gatal)
maap yer...:)

oklah...nak study semula....selingan untuk merehatkan otak..
salam..http://www.emocutez.com
see..uda kiut kan..ade peace lagi...huhuhuhu...:P..
korang yang skema..
korang yang ketuk erek...:P

14 comments:

Solihin Zubir said...

kawan ketawa mmg senang dicari..
kawan menangis susah di cari...
urghhhh.. rindunya kat sahabat...

azwa_amani said...

betulll..setuju...solihin cntct n uat reunion semula dgn kwn2...

Amy Syaquena said...

Salam..

GA akak tutp malam esok dik.. 30hb

azwa_amani said...

ooo..rini 29 ea...huhuhuhuhu...hengatkan dah 30...almaklumlahh..nak cepat abes exam..huhuhu

Mata Hati said...

hargai persahabatan.. jangan sampai kehilangannya

azwa_amani said...

yupssss...permata yang perlu dijaga..:)

Amy Syaquena said...

he3 x pe , dah biasa dah akak dulu amcam tue gak he3...

azwa_amani said...

kak amy: huissshh malu laaahh... @_@

simply nana said...

sahabat memang sukar dicari ganti...smoga persahabatan yg terjalin akan kekal hingga keakhirnya...amin

azwa_amani said...

kak nana : betul tu kak...dapat kawan senang..nak kekalkan persahabtn tu yg susah..aminnnnn ya Allah..

Mata Hati said...

dik amani, sudi-sudilah terima award ni

http://fiverul.blogspot.com/2010/11/hari-ini-2nd-anniversary.html

Cempakamelati said...

Kita boleh dapat kawan ramai....sahabat adalah yang terbaik dekalangankawan tersebut....syukur jika punya ramai sahabat yang boleh bersama waktu senang dan susah...

♥ Cheenta ♥ said...

haiii ada tag untuk kamu sila ambil mai2 hehehe

azwa_amani said...

mekasih semua kerana sudi beri pandangan tentang sahabat,....hargai dan sayangi mereka...kerana sahabat yang baik adalah anugerah buat diri kita...bersyukurlaaa.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...