Saturday, November 6, 2010

kak wahida...dah jawab dahh...

...second tag oleh my lovely sister...kak wahida.(sila klik)..exco akademik dan kerjaya JMK KHAR....go go chaiyouk tok program akak...sem depan sokong prgrm awin plak yerr..mane tahu ade MENCARI KEKASiH 2 (sila klik)......sambutan yang menggalakkan sem nie ek..


1. Apa benda yang paling penting dalam hidup korang?

Yang paling penting bagi ana ialah ibadah ana seharian….psebelum tdo piker balik…ape jer bende baik aku buat arini???


2. Benda yang terakhir korang beli menggunakan duit korang sendiri?

Semalam beli milo cincau…sedapppp…J

3. Dimana tempat korang ingin melangsungkan perkahwinan korang dan tema perkahwinan korang nnti?

Errmmm…kalau boleh dekat pulau, temanya…errmmm, ala-ala arab macam dalam ayat-ayat cinta (berangan jerr..ikut mampu en. Anugerah Allah laaa..)

4. Adakah korang sedang bercinta sekarang?

Yuppsss…saya cintakan Allah dan kekasih agungku….keluarga, saudara seIslam…sentiasa CINTA

5. Berapa lama korang akan mencintai kekasih korang?

Selamanya ana tetap cinta…sehingga bertemu dengan cinta sejati di tempat sana..

6. Dimana korang selalu berjumpa dengan kekasih korang?

Kekasih ana sentisa bersama ana…setiap detik…dekat mana-mana selalu berjumpa…


7. Novel / buku / majalah yang terakhir korang beli?

Last beli, novel tahutan hati-fatimah syarhah….skang kat en.Anugerah Allah…

8. Apakah nama penuh korang?

Laaaa….dah banyak soalan baru nak tanya nama..hehehe…NORAZWANI BINTI MOHD AZHAR..



9. Antara mak dan ayah korang, yang mana korang lebih mesra?

Errrmmmmmmmmmm…..biarlah rahsia…heheh :P


10. Namakan orang yang korang betul-betul nak jumpa dalam hidup korang

Ramai…manusia yg paling nak jumpa, arwah mak…


11. Adakah korang basuh baju korang sendiri?

Opkos laaaaa..balik rumah pun sama…


12. Dimanakah tempat yang korang betul-betul nak pergi?

Mekah…..secnd nak sangat gi Mauritius….hehehe


13. Pilih salah satu, peluk atau cium?

Nak 2 leh x????..ngeeeeeeee…


14.3 tentang orang yang tag korang?

Kak wahida yg comel…., sahabat jmk, exco akademik dan kerjaya, ..ske buat cekodok untuk ana….pandai bawak moto, x mcm ana…..rajin..


15. 5 benda yang korang sangat-sangat sayang dalam hidup korang?

ape ekkkk??????...banyaklaaaaa

16. 5 lagu yang paling korang suka dan selalu dengar?

1) afgan-padamu ku bersujud

2) maher zain-chosen 1

3) cinta terakhir-aiman

4) sungai lui-aizat

5) dadali-disaat aku mencintaimu


17. Bila tarikh lahir korang dan kat mana korang sambut tahun lepas?
26.ogos/1991..tahun lepas sambut dengan kawan-kawan dekat KFC tg,malim…hehehehe


18. 5 orang blogger yang korang nk tag

Sape2 yang nak korg buat lah ek….hehehehe..

19.cerita sikit bloger yang pertama korang tag.

Hehehehe…xdelahahh…sape yg buat nie die memang best laa.

Kalaula soalan exam nanti mcm nie…kan best…kompom pointer 4.01…hehehehe…dekan lagi ana sem nie…kehekehekeh…:P


7 comments:

Nurul Wahida said...

tq awin sebb puji akak kat cni..wakaka..*gelak jaat..hehe

azwa_amani said...

huhuhuhu bukan puji lah..dash memng pun...hikhikhik..:P

di sebalik wajahku.. said...

awin, buku tautan hati dah abis baca?? em.. akak sentuh cover depan belakang je.. ^^. nak tunggu cuti sem.hohoho..

Mata Hati said...

tanya sikit.. asal ari pantai timur ke? :)

azwa_amani said...

kak atie :...opkos dah habis hehehe...peminat no 1 fatimah syarhah....hehehe...suami die pun buat buku gak....cinta medik...tapi xbest laaa..org sains kan bahasa standard

mata hati :...dok aih....saya org nogori...knape awak tnyer ek???

Mata Hati said...

sajer jekk... nak jugak tahu kwn2 blogger dari mana.. heee

azwa_amani said...

ooowhhhh....ingtkan kenal ke ape ke????..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...