Monday, November 29, 2010

makkkkk.........

mak....

mak ok ke kat sana???
mak tak diseksa kan...
Allah janjikan terlepas dari seksa kubur kalau mati hari jumaat kan...
adik percaya janji Allah..

mak...

malam ni adik nangis sorang-sorang..
adik rindu kat mak..
adik nak peluk mak....tapi tak boleh...
adik leh peluk gambar jeeerr..

adik nak mak ada dekat sini...
tapi tak boleh kan..
mak nampak adik kan...
tapi adik tak nampak mak...

mak..

adik sedih....adik rindu mak
adik tak sabar nak jumpa mak...
adik sentiasa tunggu saat kita jumpa lagi...

mak...
adik doakan mak dekat sana...
adik nak exam besok...
adik harap adik berjaya walau banyak dugaan tuk adik...


mak...
adik nak tido dulu...
adik sayang mak...
sayang sangat-sangat
adik rindu mak...
rindu sangat-sangat
semoga Allah pertemukan kita lagi untuk bersama..aminn

13 comments:

Mata Hati said...

dah..jangan sedih2. sedekahkan banyak2 surah al-fatihah dan al-ikhlas kepada mak.. good nite dik amani

encek joliey said...

gud lux dear!
be strong ok... :)

misSbLurRy said...

bawa banyak bersabar eh.....
doakan mak awk banyak2

farhana_acimek3 said...

don b sad k dear..
gud luck yeee

nanakimie said...

amani,xmo cdey2..b strong!Allah sntiasa ada teman amani..b'doa byk2 k

aibaks said...

sabar kay amani.. aibaks pun "kehilangan" orang tersayang.. bykkan sedekah amalan yang baik kepada mak amani.. insyaAllah..

zura@iwan said...

sedih plak akak bc ayat2 adik ni...

byk2 bsbr ye dik.....

miss fatihah said...

jgn sedih2..kn yg pergi dulu tu lebih idsayangi Allah s.w.t?jd kuat. Dia takkan menduga jika diluar kemampuan hamba Dia :)

azwa_amani said...

tq semua kerana give me spprt...tq so much....semoga hati sntiasa kuat saat dilandan ujian..

Amy Syaquena said...

salam...

adik x mau la sedih2 adik kena kuat, Good luck ok dear

azwa_amani said...

mkeasih kak....kadag2 jer terfeeling lebih ..good luck kat akak tuk ranking blog isteri pilihan..sudah vote...:)

Amy Syaquena said...

salam..

Thanks dear , lagu kat sini tenangkan jiwa akak , kalau kata lagu macam nie sakit jiwa sah2 dua kali jumaat je he3...

azwa_amani said...

waalaikumslam

kak amy mekasih..huhuhuhuhu..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...