Tuesday, November 9, 2010

korg JGN PELIK ok..

salam semua...fuhhhh..arini agak letih yerr....bukan sebb ape..leth otak pikirkan anak murid yang seorg tu...walaupun sorg, tapi sangat susah nak mengajarnya kerana masalh komunikasi...ana cakap melayu dia x faham..dia cakap kemboja ana x faham..tapi serius...student ana yang nama asari nie pandai math...cumanya, dia xtahu jer nak sebut....

so...dalan mengajar math tadi, terpaksa jugak ajar bebrapa bahasa komunikasi asas...tu lah ade secara x sengajanya ade entry ini......nak menarik minat dia menulis dan faham maksd..sebb kalau ana suruh tulis jerr..dia bosan plak...so...ana gunakan teknologi yang ada....n esok..ingat nak bawak lappy ana....itupun kalau sempatlah....nak buat skit slide tuk dia...agar dia boleh bercakap dalam bahasa melayu....

okey lah...ana penat n sakit kepala skit arini....mengantuk pun ade nie...lepas solat zhor..ingat nak tidur sekejap, pastu bangun stdy...okey..salam semua...

4 comments:

Mata Hati said...

aik..best jugak ekk dapat ngajar murid2 berlainan bangsa. sabar yer cikgu..kesabaran dan kesungguhan akan membuahkan kejayaan

azwa_amani said...

best jugak....huhuhuhu..tapi kena cakap satu satu perkataan...xleh cakap laju2 mcm kita cakap nie..dorg x faham..

di sebalik wajahku.. said...

Assalamualaikum.. awin, diorg tinggal kat mana?
KHAR? teringin plak akak nak jumpa diorg. em, nie bwah KHAR nye projek ke? ke apa.

azwa_amani said...

kak atie : a'ah dorg dok KHAR laaa..ni program upsi..tapi JMK khar yg kene jaga dorg..hikhikhik...kadang2 ade jer dorg trun men bola n g bilik gym kat bawah nun..tapi awin pun xde terserempak lagi kat kolej...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...