Sunday, November 28, 2010

eiyy geram betullah

salam semua readers..

argghhhh..gerammnyerr...
tak suka lah...tak suka,...http://www.emocutez.com

manusia ni kan..selalu nak salahkan orang lain
cubalah lihat diri sendiri dulu...

sempurna sangat ke diri tu sampai nak tunding-tunding jari kat orang lain
kalau betul diri ana ni buat salah..tegur lah depan-depan..bukan nya ana nak marah pun...

sedih ada..geram ada...nak marah pun ada...sabar jer lah wahai hati..
manusia tu sikapnya memang macam tu...tak pernah belajar nak memahami..
cubalah jangan membangau...
korang faham tak membangau tu macam mana..

macam lagu.."bangau oh bangau..kenapa engkau kurus"..
kalau korang perasan..lagu tu asyik nak menyalahkan orang lain kan..
yang dapat nama...si bangau tuu..kesian kat dia...

camtu lah perangai manusia ni...sedih laaaaaaaaaaaaaaaa....http://www.emocutez.com
cepatlah masa berlalu...
tak tertahan dah macam ni http://www.emocutez.com

2 comments:

Awangku Johan said...

Salam apa dah jadi ni Awin??
hurmm.. sabar la wahai ati..
smua tu leh d atasi.. biar apa orang kata asal kamu jgn melenting.. biar yg maha esa tu yg mbalasnya

azwa_amani said...

tenkiu ak...biasa laaaaa..ak pernah ade dalam dunia ni kan...masing2 ade kekurangan....memng sukar nak merubah diri org lain...apa yang boleh awin buat..cuba memahami dia...dan mengharapkan agar dia juga memahami diri awin...tengs bagi nasihat....nasihat dari yg pakar...huhuhuhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...