Friday, November 12, 2010

arini x sihat..

salam semua...buat pengujung BICARA AMANI..
thnks yerr..tgglkan jejak kamu....nanti anajejak semula yerr....
arini x sihat laahhh...
azan subuh berkumandang jam 5.45 pagi tadi tetap x dapat melelapkan mata dan terus solat....
lepas tue baru tertdo, sebb tersangat sakit kepala...
sampai sekarg.........
x dapat nak bace entry semua..
yg mane tertahan jer yerr...
doakan kesihatan ana yerr..
daaa..
salam..

8 comments:

Mata Hati said...

jangan lupa makang obat dik amani

azwa_amani said...

okey mata hati..

Amy Syaquena said...

salam dik..

sal x sihat nie , jangan lupa makan ubat k..

p/s : pasal pic kawen tue mak akak owang nogori so memang semua ikut adat pepatih yang..

azwa_amani said...

kak amy..entahlah kak...sakit kepla dah 2 hari...owhh patut lah kawin ade julang2 tu...

Awangku Johan said...

Salam cik comot...

kenapa x sihat??? hurmm, ni mesti study terlampau kuat ni.. Tak pun terlalu bz dgn meeting JMK tuk susun takwim program JMK sem dpn...

Apa-apa pun biar kita study kuat2 dan bz dgn persatuan kesihatan kena jaga cik din nun ooiii...
Nanti kalau dah sakit sapa yg susah? kuarga, pakwe, member2 dan jiran2 serumah... huhu..

k jgn lupa mkn ubat ya...

azwa_amani said...

huhuhuhu..baik abgku awangku masazwan bin pangiran abul.....entahlah...dah demam, nak uat mcm mana...

nanakimie said...

cikgu azwa..hehe..saya da folow kamu..folow me back:)

azwa_amani said...

ok..tenkui nanakimie...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...