Saturday, November 6, 2010

har-hari berita sama..

macam biasa..lepas subuh xnak tdo balik....bukak my lappy dappy yg tomey nie...sambil bace2 blog korg yg hangatsssssssss...ecececeh...bangga lah tu si Ak tuu...errmm.memng besh pun belogs korg...banyak input...lepas berbelog...bace artikel2 yang best, masukkan otak pagi2 dengan ilmu agama...ilmu Allah itu luas...banyak sangat...sesungguhnya beruntunglah org2 yang berfikir...pastu..bace metro n kosmo online.....

ni citer x best...spoiled my mood jerr...hari2 berita same...buang bayi....apesal lah manusia zaman sekarang nie....zaman makin moden...makin jadi jahiliyah.....itulah ciri-ciri manusia akhir zaman, macam2 cerita, yang laki nak jadi perempuan, yg perempuan nak jadi laki laa...dah tu nak kawin dengan sejenis..mcam 2 perangai...yang ske tiru artis ni..artis tue...yang baik artis tu buat ikutlah...tapi janganlah sampai fesyen pun nak ikuttt....

xkan kita semua nie nie pandang jerr....manusia nie pun satu..bila ditegur, marah, cakap busy body.........errmmmm...entahlah, ana nak cakap banyak pun, ana bukan sape2, insyaAllah yang sempat nak ditegur, ana tegur..........yang x sempat ana harapkan Allah buka hatinya....aminnn

jangan sampai Nabi x mengaku umat bila disana nanti....nauzubillah..

wallahualam..

yang sedang risau
azwa-amani

6 comments:

Awangku said...

ewah.. ewah.. bangga kita skali lg dgn c Awin ni..
Hurrmm... mmg, tiap2 hari berita yg sama jak d dada akhbar.. semuanya mcm stereotaip.. huhu

azwa_amani said...

ak jangan bangga sangat..hikhik...tu lah pasal ak...ak kene ajar anak murid ak elok2 nanti yerrr...

Mata Hati said...

what to do...semakin sampai ke penghujung zaman, semakin terus kelakuan manusia. bila agama dan sunnah diketepikan, hilang lah panduan hidup

azwa_amani said...

mata hati :..setuju 120%..heheh :)

misSbLurRy said...

kes buang bayi + lari rumah + maksiat dan seangkatan, memang malas nak baca,,buat sakit hati....bulan depan,,nati tunggu lagi 9 bulan, maknenye thn depan bulan 9 gerenti ade balik...

maklum lah bayi tahun baru kan...eheheh

azwa_amani said...

huhuhuhu...entahlah awak..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...