Monday, November 22, 2010

maksud yahoo dan google

ana dok terjah-terjah blog hangat..sedang dok terjah2..terbaca tentang satu entry..and ana ase..benda2 macam ni..perlulah disebarkan...ana dapat dari blog green syndicate.(sila klik ke tuan blog)...korang try lah jengah blog die..best juga...macam2 cerita leh bace...okeyy..

Maksud Tersembunyi Yahoo dan Google

'Yahoo'..

Jika kita selidiki tulisan Dr Abbas Al Aqqad dalam bukunya 'ALLAH', Yahoo merupakan penisbahan kepada nama Tuhan yang direka-reka oleh Yahudi. Makna 'Yahoo' menurutnya adalah 'Tuhan Keganasan". Maka saya menyeru kepada anda, Muslim untuk tidak menyebutkan perkataan Yahoo dalam apa-apa kemenangan ataupun dalam apapun situasi.

Google pula, jika kita pecahkan kepada dua suku katanya,

'GOO' dan 'GLE'

A=1

B=2

C=3

D=4

E=5.. dan seterusnya mengikut abjad..

'GOO' = 7+15+15 =37

'GLE' = 7+12+5 =24

Tolakkan, 37-24=13

13 merupakan simbolik 13 Puak Yahudi, 13 'Bloodline of Illuminati', 13 juga merujuki kepada pentadbiran region bagi ketujuh-tujuh pembahagian wilayah geografic Amerika. Ni kerusi yang ada:

"Head of council (1), Military (2 seats), Spiritual (2 seats), Scholarship (2 seats), Finances (2 seats), Training (2 seats), Sciences (2 seats)."

Tambahkan bilangan kerusi tersebut, dan tadaa! = 13.

Robert Howard dalam kertas kajiannya "11, 13 and 33 The Illuminati / Freemason Signature" bertarikh 11/30/2001 menyebut,

"In my research regarding the Freemason's, United States Presidents and The Masonic Power Structure I was constantly running into the number 13 and 33. This research confirmed that most of the founding fathers were Masons. It also confirmed that most of the Presidents were Masons. My first run in with 13 of course was the 13 colonies.."

Ada banyak hal-hal berkaitan 13 dalam penubuhan Israel, Kanada, Amerika malah British pun.

Dakyah sehalus jarum, namun mampu membunuh seluruh ummat.

*Freemason dan *Illuminati merupakan gerakan bawah tanah Yahudi untuk memusnahkan umat Islam. Saya sendiri tidak dapat menolak keperluan Google sebagai enjin pencarian popular, tetapi apa kata kita gunakan ia untuk meruntuhkan mereka pula.

Yang kita perlukan adalah kesedaran untuk melihat jarum-jarum yang mereka pasang..

Wallahu'alam..

p/s : bermacam2 cara kafr ingin meruntuh dan menjatuhkan Islam...sehingga secara kita tak sedar kehidupan seharian kita ini penuh dengan tipu muslihat mereka...sedarlah wahai saudara seISLAMku sekalian.....kesedaran melihat muslihat mereka ini ibarat mencari semut hitam di batu hitam di malam gelap...

6 comments:

Solihin Zubir said...

bagus.. info mcm nie mmg wajib disebarkan.. =)

azwa amani said...

tq solihin.. :)

Puan Besar Shag Yahaya said...

Pergh~ Kena lebih berhati hati dalam percakapan kita lepas ni.

azwa amani said...

roshazzy shag : betul2...setuju :)

aibaks said...

aduh...payah nyer kene kire camtu.. klu nama aibaks? hehe..

nota kaki: thanks bagi info.. pe2 pun tu semua agenda pihak yahudi.. wallahualam..

azwa amani said...

aibaks : ini sekadar perkongsian agar kita celik daripada apa yg ade disekeliling kita...tapi bende2 camni perlu dikaji semula...perlun ade kaedah saintifik dan penulis nyerr...okeyy.. :) wallahualam..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...